Ηταν καλοκαίρι του 1998 και, συγκεκριμένα 6 Ιουνίου, όταν προβλήθηκε από το αμερικανικό κανάλι HBO, το πρώτο επεισόδιο της σειράς Sex and the City του πετυχημένου τηλεοπτικού παραγωγού Darren Star. H σειρά παρουσίαζε την καθημερινότητα τεσσάρων γυναικών, τη μεταξύ τους φιλία και τη ζωή στη Νέα Υόρκη εκείνη την εποχή και ταυτίστηκε με ένα συγκεκριμένο στυλ που λάνσαρε η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ.  

Εικοσιδύο χρόνια μετά, ο ίδιος παραγωγός ανακοινώνει την κυκλοφορία μιας νέας γυναικείας σειράς, με τον τίτλο Emily in Paris. Προορισμένη αρχικά για το κανάλι Paramount Network, θα παιχτεί τελικά στο Netflix, με τη μορφή 10 επεισοδίων, κάνοντας πρεμιέρα στις 2 Οκτωβρίου. Το βαρύ όνομα της παραγωγής τη φέρνει ήδη στο προσκήνιο... Γιατί μιλάνε, λοιπόν, όλοι για την Emily

 

Πού επικεντρώνεται η νέα σειρά και ποια ηθοποιός θα είναι η πρωταγωνίστριά της;

 

H 31χρονη Βρετανίδα Lilly Collins, η οποία θα ενσαρκώσει την Emily, είναι το κεντρικό πρόσωπο της σειράς. Η Emily κατάγεται από το Σικάγο και ως ελπιδοφόρο στέλεχος μάρκετινγκ μετακομίζει στην πόλη του Φωτός, στο Παρίσι. Eκεί, θα έρθει αντιμέτωπη με πολλές προκλήσεις τόσο στο επαγγελματικό όσο και στο προσωπικό της περιβάλλον.

 

Τις ενδυματολογικές επιλογές της σειράς έχει αναλάβει η παλαίμαχη Patricia Field, η οποία υπήρξε και ενδυματολόγος του Sex and the City και της κινηματογραφικής ταινίας Ο διάβολος φοράει Prada. Υπεύθυνη για το εξαιρετικό mix&match στυλ της Σάρα Τζέσικα Πάρκερ αλλά και τη μεταμόρφωση της Μέριλ Στριπ σε αδυσώπητη εκδότρια μόδας, αποτελεί έναν μεγάλο άσσο της σειράς.  

 

                                                                                                     

 

Παρ’ όλο που οι υπέυθυνοι marketing θα ήθελαν να ταυτίσουν τη σειρά με μια ανανεωμένη εκδοχή του Sex and the City, τελικά είναι μάλλον μια εξελιγμένη εκδοχή του Ο διάβολος φοράει Prada. Όπως και στην ταινία, βαρύτητα δίνεται στη νεαρή γυναίκα που μεταβαίνει σε ένα εντελώς καινούργιο για εκείνη επαγγελματικό περιβάλλον σε μια μεγάλη πόλη. Εκείνη θα έρθει αντιμέτωπη με πολλές προκλήσεις. Εμείς, από την άλλη, θα ταξιδέψουμε στο όμορφο Παρίσι και θα έρθουμε σε επαφή με τις νέες τάσεις της μόδας.

 

 

Η σειρά έχει δημιουργήσει πολλές προσδοκίες, αφού ο προσωπικός λογαριασμός της στο instagram έχει ήδη αποκτήσει 75,9 χιλιάδες followers. Θα ανταποκριθεί, όμως, στο buzz που έχει ήδη δημιουργηθεί;