Σχεδόν... ακατόρθωτο επίτευγμα, καθώς στις εξετάσεις, επειδή δεν προλαβαίνουμε να ασκηθούμε και επειδή έχουμε στρες, η πιο συχνή λύση είναι η καταφυγή στο φαγητό. Διάβασε εδώ πως να αποφύγεις το στρες των εξετάσεων. 

Με το ένα χέρι στο βιβλίο λοιπόν και με το άλλο στην μακαρονάδα, την πίτσα, το σουβλάκι ή τα πατατάκια. Όχιιιιι! Γιατί να καταστρέψεις την διατροφή, το σώμα και την υγεία σου με ανθυγιεινά φαγητά, ενώ μπορείς να την γλιτώσεις με λίγο μόνο προσοχή; 

Εσύ πρέπει να έχεις το νου σου στο διάβασμα, οπότε αναλάβαμε εμείς το τι πρέπει να κάνεις για να διατηρηθείς σε φόρμα κατά τη διάρκεια των εξετάσεων. Εσύ απλά διάβασε και ακολούθησέ τα! 

1. Γλυκά σνακ

Και δεν εννοώ να φας μια τούρτα μόνη σου. Ένα μικρό παστέλι με μέλι, μια φέτα ψωμί με μέλι, ένα  γιαούρτι με μέλι και λίγα καρύδια, 80 γρ. μαύρη σοκολάτα ή λίγο ταχίνι, όλα αυτά είναι μεν γλυκά για να σου φύγει η υπογλυκαιμία, αλλά είναι και αρκετά υγιεινά.

2. Φρούτα


Με πολλούς τρόπους, για να μην βαριέσαι κιόλας. Ως φρουτοσαλάτα, ως φρεσκοστυμένος φρουτοχυμός ή στο γιαούρτι, τα φρούτα θα σου δώσουν ενέργεια, πολλές βιταμίνες και δεν παχαίνουν όσο μια πίτσα.

3. Ανάλατοι ξηροί καρποί


Μια χούφτα ανάλατοι ξηροί καρποί θα σε χορτάσουν και θα σου κάνουν καλό! Αν δεν σου αρέσουν, μπορείς να προτιμήσεις δύο-τρία κριτσίνια, ένα τοστ γαλοπούλα-τυρί ή μια μπάρα δημητριακών. 

4. Νερό


Υποθέτω, όπως πολλές από εμάς, μπορεί να κάνεις το λάθος και να αντικαταστήσεις το νερό με τον καφέ ή τα αναψυκτικά. Λάθος και πάλι λάθος! Σου έχουμε πει πολλές φορές εδώ στο Yolo αλλά το ξέρεις και από μόνη σου, πως η κατανάλωση νερού  βοηθά στο μεταβολισμό, στον έλεγχο του βάρους και στην υγεία μας. Νεράκι λοιπόν και άσε τα άλλα κάτω!

5. Περίπατος


Ή τελοσπάντων, κάποιος τρόπος να μην κάθεσαι 24 ώρες την ημέρα. Εάν διαβάσεις για εξεταστική, τότε σίγουρα μπορείς να βρεις μία ώρα την ημέρα για γυμναστική, κολύμπι, γυμναστήριο ή περίπατο. Όλα αυτά φυσικά εάν έχεις κάνει καλό προγραμματισμό στο διάβασμά σου, γιατί αλλιώς δεν βγαίνει. Εάν τώρα δίνεις πανελλήνιες, μια ώρα την ημέρα προφανώς δεν έχεις, αλλά έστω κι ένα τεταρτάκι αν τα καταφέρεις να βρεις την ημέρα για ένα περίπατο, τότε θα είσαι εντάξει. 

Και μην ξεχνάς πως η σωστή διατροφή και η άσκηση θα σε κάνουν, εκτός από το να μην παχύνεις στις εξετάσεις, να γράψεις και καλύτερα! Διάβασε εδώ συμβουλές για πιο αποτελεσματικό διάβασμα.