Τι δουλειά έχει ένα Puma στο αστεροσκοπείο της Πεντέλης; Ειδικά σε μια εποχή όπου αιλουροειδή τέτοιου τύπου μας έχουν αφήσει από τα χρόνια του Ηρακλή και του λιονταριού της Νεμέας! Φέτος όμως η FORD έφερε στα μέρη μας το εξηλεκτρισμένο Puma, ένα ήπιο υβρίδιο ηλεκτρικού και θερμικού κινητήρα (mHEV).

Αναμφισβήτητα μοντέρνο και εξελιγμένο compact SUV προσδοκά να κατακτήσει τις καρδιές και ένα κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου. Η πρώτη παρουσίαση έγινε στο αστεροσκοπείο Πεντέλης και η σύντομη οδηγική στους εμπειρία εκεί γύρω. Εντυπώσεις;

[1]. Είναι Pet Friendly!

Το Mega Box του νέου Ford Puma, δηλαδή ο αδιάβροχος χώρος κάτω από το πόρτ-μπαγκάζ μετατρέπεται σε κινητό ινστιτούτο περιποίησης σκύλων. Και πράγματι, ένα κινητό ινστιτούτο αισθητικής για σκυλιά γίνεται πραγματικότητα, παρέχοντας έναν ευέλικτο αποθηκευτικό χώρο  80 λίτρων στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Το αδιάβροχο Mega Box φέρει τάπα αποστράγγισης που διευκολύνει το καθάρισμα – για παράδειγμα, μετά την αποθήκευση λασπωμένου σπορ εξοπλισμού – που σημαίνει ότι μπορεί να μεταμορφωθεί σε μία τέλεια μπανιέρα πολυτελείας για σκυλάκια.

 

[2]. Νέα δεδομένα με προηγμένες τεχνολογίες και ήπια υβριδική κίνηση EcoBoost Hybrid 48-volt

Το Puma ανεβάζει τον πήχη στους τομείς της κατανάλωσης καυσίμου και των επιδόσεων. Ταυτόχρονα, οι υποψήφιοι αγοραστές του μπορούν να επιλέξουν μέσα από μια προηγμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης (EcoBoost) και ντίζελ (EcoBlue) ενώ έρχεται να προστεθεί στην ολοένα και πιο διευρυμένη γκάμα SUV και Crossover με τιμή που ξεκινάει από €20χιλ. 

[3]. Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων

Tο ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας. Στην πράξη, το σύστημα εφαρμόζει τις παρακάτω λειτουργίες:

“Υποκατάσταση ροπής”, που αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG για να προσφέρει ροπή έως 50 Nm μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα. Στόχος είναι η βελτίωση της οικονομίας καυσίμου έως και 9%, Η “Υποκατάσταση ροπής” συμβάλλει στην επίτευξη εκπομπών CO2 από 124 g/km και κατανάλωσης από 5,4 l/100 km για την έκδοση των 125 ίππων και κατανάλωσης από 5,5 l/100 km για την έκδοση των 155 ίππων.

“Υποβοήθηση ροπής”, που αξιοποιεί για ακόμα καλύτερες επιδόσεις την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG, ώστε να αυξηθεί η συνολική διαθέσιμη ροπή της μονάδας ισχύος έως και 20 Nm πάνω από το επίπεδο που διαθέτει από μόνος του ο βενζινοκινητήρας σε πλήρες φορτίο -και να προσφέρεται μέχρι 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές- για καλύτερες επιδόσεις.

 

Πηγή: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ-ΔΡΟΜΟΣ