Η χαρά, η τόλμη και η εξυπνάδα των σημερινών παιδιών προβάλλονται στη νέα εικόνα της Kinder Σοκολάτα. Το νέο πρόσωπό της σε περισσότερες από 500 εκατομμύρια συσκευασίες παγκοσμίως, θα γίνει διάσημο σε πάνω από 60 χώρες.
Πιστή στις παραδοσιακές αξίες της μάρκας, η καινούργια εικόνα αντιπροσωπεύει ταυτόχρονα τη νέα εικόνα των σημερινών παιδιών. Για περισσότερα από 50 χρόνια, η Kinder Σοκολάτα έχει συνδεθεί με την εμπιστοσύνη και την ποιότητα, δύο χαρακτηριστικά γνωρίσματα που διατηρούνται μαζί με την ανανεωμένη εμφάνιση και αισθητική.
Η Kinder Σοκολάτα διεξήγαγε μελέτη όπου συμμετείχαν 6.800 καταναλωτές από έξι χώρες για να επιλέξει τη νέα εικόνα της. Η έρευνα αποκάλυψε τρόπους με τους οποίους η μάρκα μπορεί να αντιπροσωπεύει τα σημερινά παιδιά με πιο σύγχρονο τρόπο μέσα από απλά και παιχνιδιάρικα χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, στα παιδιά σήμερα αρέσει η τόλμη τους να αντικατοπτρίζεται, καθώς αυτό τα βοηθά να εξελιχθούν. Αυτή η ανακάλυψη αποτέλεσε το βασικό κίνητρο για την αλλαγή και διαμόρφωση της νέας εικόνας της Kinder Σοκολάτας.
Το επόμενο στάδιο ήταν να εξασφαλιστεί πως η αναζήτηση της εμπειρίας και η χαρά του παιχνιδιού βρίσκονται στο επίκεντρο της Kinder Σοκολάτας. Μιας και το παιχνίδι είναι μια θεμελιώδης πτυχή της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης των παιδιών, η Kinder αποφάσισε να το προβάλει μέσω της νέας της εικόνας διατηρώντας ταυτόχρονα τα αναγνωρίσιμα και διαχρονικά στοιχεία της, όπως το ποτήρι με το γάλα.
Η νέα εικόνα, συμβαδίζει με το ήθος της εταιρείας που γιορτάζει τις μικρές παιχνιδιάρικες στιγμές που έχουν μεγάλη επίδραση στη χαρούμενη ανάπτυξη των παιδιών.