Η The Body Shop γίνεται 40 ετών και παρουσιάζει μία πρωτοποριακή νέα παγκόσμια στρατηγική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η οποία θα καθοδηγεί όλες τις πτυχές της εταιρικής της λειτουργίας. Η νέα Δέσμευση θα ισχυροποιήσει τη θέση της The Body Shop ως Hγέτη στην ηθική επιχειρηματικότητα και θα καθορίσει το επόμενο στάδιο ανάπτυξης της The Body Shop.

Η Δέσμευση, η οποία θα στηρίξει το στόχο της The Body Shop να γίνει η πιο ηθική και βιώσιμη εταιρεία του κόσμου, είναι ένα εκτεταμένο πρόγραμμα παγκόσμιας δραστηριότητας που αγγίζει όλες τις πτυχές της επιχείρησης και με μετρήσιμους στόχους οι οποίοι θα πρέπει να επιτευχθούν έως το 2020.

Η νέα Δέσμευση, με τίτλο Enrich Not Exploit ™(Ενδυναμώνουμε Δεν Εκμεταλλευόμαστε), περικλείει τις τολμηρές ηθικές αρχές στις οποίες έχει βασιστεί η The Body Shop.

Ο Jeremy Schwartz, Πρόεδρος και CEO της The Body Shop, αναφέρει: «Η The Body Shop ως εταιρεία ήταν πάντα πρωτοπόρα, με θάρρος σε νέους τρόπους σκέψης, δράσης και επικοινωνίας. Οι πρωτοποριακές μας εκστρατείες ήταν πάντα μπροστά από την εποχή τους και κατάφεραν να αλλάξουν νομοθεσίες για τα πειράματα στα ζώα, την ενδοοικογενειακή βία και την εμπορία ανθρώπων. Υπήρξαμε οι πρώτοι στη βιομηχανία ομορφιάς που χρησιμοποιήσαμε το πρόγραμμα εμπόριο με κοινότητες και εξακολουθούμε να έχουμε το ισχυρότερο πρόγραμμα στη βιομηχανία. Είμαστε μικροί, αλλά είμαστε Ηγέτες. Σήμερα για όλους εμάς, οι μεγαλύτερες προκλήσεις βρίσκονται μπροστά μας και η 40η επέτειος από την ίδρυση της The Body Shop είναι η ιδανική στιγμή για να επαναβεβαιώσουμε τη θέση μας, ως ηγέτες στην ηθική επιχειρηματικότητα. Για εμάς, το να είμαστε πραγματικά βιώσιμη επιχείρηση σημαίνει ότι όλες μας οι δράσεις εναρμονίζονται με τα φυσικά συστήματα του πλανήτη μας, ώστε να μπορούν να αναγεννώνται από μόνα τους. Με τη Δέσμευσή μας προκαλούμε τους εαυτούς μας να προχωρήσουμε ένα βήμα παραπέρα για να κάνουμε την πραγματική, βιώσιμη και θετική διαφορά. Έχουμε θέσει στους εαυτούς μας ένα σημαντικό στόχο, να γίνουμε η πιο ηθική και πραγματικά βιώσιμη παγκόσμια επιχείρηση.»

 Η Δέσμευση θα δώσει στη The Body Shop τη δυνατότητα να προστατεύσει και να φροντίσει το περιβάλλον και την κοινωνία σε όλες τις πτυχές της επιχείρησης, όπως τα συστατικά, τα προϊόντα, τη συσκευασία, το ανθρώπινο δυναμικό, τους προμηθευτές και μέχρι τις στοχευμένες εκστρατείες της. Αποτελείται από 3 πυλώνες: "ενδυναμώνουμε τους ανθρώπους μας", "ενδυναμώνουμε τα προϊόντα μας", "ενδυναμώνουμε τον πλανήτη μας". Κάτω από κάθε ένα από τους 3 πυλώνες η The Body Shop έχει θέσει συγκεκριμένους, μετρήσιμους στόχους που η επιχείρησή μας έχει αναλάβει την ευθύνη να τους επιτύχει έως το 2020.