ΣΙΝΕΜΑ

Έρωτας με την πρώτη μπουνιά του Τόμας Κέιλι

Με τους Αντέλ Χενέλ, Κέβιν Αζαΐς, Αντουάν Λοράν, Μπροιγκίτ Ρουάν, Ουίλιαμ Λεμπγκίλ

Περιτριγυρισμένος από την οικογένεια και τους φίλους του, ο Arnaud έχει μπροστά του ένα ήσυχο καλοκαίρι. Μέχρι που θα συναντήσει τη Madeleine, μια όμορφη και σκληροτράχηλη κοπέλα, με καλογυμνασμένο σώμα και ένα σωρό προφητείες για το τέλος του κόσμου. Εκείνος δεν έχει μεγάλες προσδοκίες, εκείνη προετοιμάζεται για το χειρότερο. Εκείνος δέχεται τα πράγματα όπως έχουν, εκείνη τσακώνεται, τρέχει, κολυμπάει και σπρώχνει τον εαυτό της στα άκρα. Αν και δεν του έχει ζητήσει τίποτα, μέχρι πού είναι διατεθειμένος να φτάσει για αυτήν; Είναι μια ιστορία αγάπης, ή επιβίωσης, ή και τα δύο.

Μία Υπόσχεση (A Promise) του Πατρίς Λεκόντ

Με τους Ρεμπέκα Χολ, Ρίτσαρντ Μάντεν, Άλαν Ρίκμαν

Γερμανία, 1912. Ένας ταπεινής καταγωγής νεαρός άντρας, βρίσκει δουλειά σε ένα εργοστάσιο χάλυβα. Ο ιδιοκτήτης, Καρλ, εντυπωσιασμένος από τη δουλειά του, κάνει το νεαρό γραμματέα του. Καθώς η υγεία του Καρλ επιδεινώνεται και παραμένει εσώκλειστος στο σπίτι του, μεταφέρεται κι ο νεαρός μαζί, για να συνεχίσει τη δουλειά του. Εκεί γνωρίζει την κατά πολύ νεότερη σύζυγο του αφεντικού του, μια πανέμορφη και συνεσταλμένη γυναίκα. Όσο ο καιρός περνά, την ερωτεύεται σφόδρα, αλλά δεν τολμά να αποκαλύψει τα συναισθήματα του. Όταν ο Καρλ ανακοινώνει ότι θα τον στείλει να επιβλέψει τα ορυχεία του στο Μεξικό, η πληγωμένη αντίδραση της συζύγου του, θα αποκαλύψει ότι κι εκείνη έχει αισθήματα για το νεαρό άντρα- δε μπορεί όμως να εκφραστεί παρουσία του άρρωστου συζύγου της. Του δίνει μια υπόσχεση- όταν επιστρέψει σε δύο χρόνια, θα είναι δική του. Οχτώ χρόνια αργότερα, με εκατομμύρια νεκρούς και την Ευρώπη σε χαλάσματα, εκείνος επιστρέφει στην πατρίδα του, και στη γυναίκα που ελπίζει ότι τον περιμένει ακόμα. Έχει αντέξει όμως ο έρωτας τους το βίαιο πέρασμα του χρόνου;

Vice: Η Πόλη της Βίας  του Μπράιαν Μίλερ

Με τους Μπρους Γουίλις, Τόμας Τζέιν, Αμπίρ Τσίλντερς

Ο Τζούλιαν Μάικλς (Μπρους Γουίλις), έχει σχεδιάσει τον απόλυτο προορισμό: το VICE, όπου τα πάντα είναι δυνατά και οι πελάτες μπορούν να εκπληρώσουν τις πιο τρελές φαντασιώσεις τους. Οι τεχνητοί κάτοικοι δείχνουν και σκέφτονται σαν αληθινοί άνθρωποι. Όταν μία από αυτούς (Άμπιρ Τσίλντερς) μαθαίνει την αλήθεια κι αποδρά, βρίσκει τον εαυτό της ανάμεσα στα πυρά των απεσταλμένων του Τζούλιαν, κι ενός αστυνομικού (Τόμας Τζέιν), ο οποίος έχει θέσει σκοπό της ζωής του να κλείσει το Vice για πάντα και να βάλει ένα τέλος στη βία.

ΕΚΘΕΣΕΙΣ

Η Ευμένεια της ευτέλειας @ Αίθουσα Τέχνης Τεχνοχώρος

Η αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος παρουσιάζει την τρίτη ατομική έκθεση ζωγραφικής του νέου ανερχόμενου εικαστικού Νικόλα Αντωνίου με τίτλο «Η ευμένεια της ατέλειας», που θα εγκαινιαστεί την Παρασκευή 8 Μαΐου. Τα έργα που παρουσιάζονται, πραγματεύονται τις έννοιες της τελειότητας και του ιδανικού, μέσω της ίδιας τους της αυτοαναίρεσης με την ανάδειξη του ελαττώματος, του ψεγαδιού. Οι ατέλειες, τα λάθη, οι αποκλίσεις, οι κηλίδες πολλές φορές χρήσιμες, μερικές, ακόμα και αναγκαίες. Το ωραίο και το υψηλό, το ιδανικό και η συμμετρία της τελειότητας της αισθητικής ιδεολογίας, ιδωμένα και αποτυπωμένα από τον καλλιτέχνη από μια διαφορετική σκοπιά, υποκαθίστανται από στοιχεία που κλονίζουν την σιγουριά και την σταθερότητα, και οδηγούν σε μία αλλόκοτη ομορφιά και στην τελειότητα της ατέλειας.

Ο Κώστας Μαννούρης, συγγραφέας, μεταξύ άλλων αναφέρει σχετικά με τη δουλειά του Νικόλα Αντωνίου:

«Τα πρόσωπα και τα πράγματα που απασχολούν τον Νικόλα Αντωνίου μοιάζουν, εκ πρώτης όψεως, εγκλωβισμένα σε περίκλειστους χώρους. Όλα φαίνονται απόκοσμα και συνάμα απολύτως ενταγμένα σε ένα άρτια δομημένο ψυχολογικό τοπίο. Ο χώρος, σε μια δεύτερη ανάγνωση, δείχνει να διαστέλλεται πέρα από τον πεπερασμένο του έργου με τις οντότητες να λυτρώνονται μέσω της ανάδειξης της ατέλειας, η οποία, όχι μόνο δεν αποκρύβεται, αλλά απεναντίας, καταλαμβάνει περίοπτη θέση. Με τον τρόπο αυτό, ο Αντωνίου μάς προσφέρει μια περίτεχνη και πολυδιάστατη σπουδή στην ατέλεια», ενώ τονίζει ότι «ο καλλιτέχνης φροντίζει να δώσει στα πρόσωπα και στα πράγματα τρόπο διαφυγής. Από αγάπη κι από μέριμνά απέναντί τους, αλλά και απέναντι σε εμάς που είμαστε- είτε το γνωρίζουμε, είτε όχι- σε μια ανάλογη θέση. Η διέξοδος είναι η αποδοχή της ατέλειας και η θέαση του χώρου ως εφαλτηρίου προς το υπερβατικό».

Με αφετηρία αυτή την έκθεση ο Τεχνοχώρος εγκαινιάζει μία σειρά ατομικών εκθέσεων που ο εκάστοτε καλλιτέχνης παρουσιάζει στο κοινό ένα άλλο νέο εικαστικό με μόνο ένα έργο του. Στην έκθεση ο Νικόλας Αντωνίου μας προτείνει τον Χρήστο Δημητριάδη. Και οι δύο καλλιτέχνες συμμετέχουν στην εικαστική πλατφόρμα «Μακρύ Όχημα»1.

Το "Μακρύ Όχημα" είναι ένα συνεργατικό ρυμουλκό από εικαστικούς καλλιτέχνες που θέλουν να προσεγγίσουν κριτικά και να ξεδιαλύνουν τη διαδικασία ανάμεσα στην εργασιακή διαδικασία του έργου τέχνης και τις κοινωνικές σχέσεις που η τέχνη γεννά και/ή αναπαράγει. Είναι ανοικτό και οριζόντιο σύστημα συνέκθεσης που εμπλέκει απόφοιτους καλών τεχνών, καλλιτέχνες όλων των τεχνών, επιμελητές, ιστορικούς τέχνης και αίθουσες τέχνης. Υποστηρίζεται από το 3ο εικαστικό εργαστήριο Ζωγραφικής του Τμήματος εικαστικών και εφαρμοσμένων τεχνών της Σχολής Καλών τεχνών Φλώρινας και συντονίζει ερευνητικές διαδικασίες διάχυσης του έργου τέχνης στο μετά πανεπιστημιακό περιβάλλον.

Λεμπέση 4 & Μακρυγιάννη, Αθήνα , Διάρκεια Έκθεσης : 8 Μαΐου - 6 Ιουνίου 2015, Ώρες λειτουργίας : Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή : 11:00 – 14:30 & 17:30 – 20:30, Τετάρτη, Σάββατο: 11:00 – 16:00

Πηγή:www.monopoli.gr

Ίασις - Υγεία, Νόσος, Θεραπεία από τον Όμηρο στον Γαληνό στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης @ Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

Η έκθεση Ίασις που παρουσιάζεται στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης εκθέτει την εξέλιξη των αρχαίων θεραπευτικών πρακτικών, εξετάζοντας τη μετάβαση από την μαγικο-θρησκευτική θεραπεία στην ορθολογική, επιστημονική ιατρική. Περιλαμβάνει σχεδόν 300 αρχαία αντικείμενα από 41 μουσεία της Ελλάδας και του εξωτερικού. Μεταξύ άλλων αντικείμενα ταξίδεψαν από το Βρετανικό Μουσείο, το Λούβρο και τα Μουσεία του Καπιτωλίου στην Ρώμη. Η έκθεση χωρίζεται σε τρεις ενότητες: Υγεία, Νόσος, Θεραπεία, και καλύπτει το χρονικό διάστημα περίπου από το 1200 π.Χ. έως τον 3ο αιώνα μ.Χ.

Φρόντιζαν τη διατροφή και το σώμα τους στην αρχαία Ελλάδα; Πώς αντιμετώπιζαν το ζήτημα της δημόσιας υγείας; Τι έκανε ένας αθλητής εάν τραυματιζόταν 2.500 χρόνια πριν; Υπήρχαν χειρουργικά εργαλεία; Πώς χρησιμοποιούσαν το όπιο και άλλες φαρμακευτικές ουσίες και βότανα;

Η διατήρηση της υγείας, η κατανόηση των αιτιών που προκαλούν τις ασθένειες και η ανεύρεση τρόπων αντιμετώπισής τους, είναι ζητήματα που έχουν ανέκαθεν απασχολήσει τον άνθρωπο. Τι αλλαγές όμως παρατηρήθηκαν στην ανθρώπινη σκέψη και στις ιατρικές μεθόδους μέσα στους αιώνες;

Οι πρωιμότερες γραπτές μαρτυρίες που αφορούν στην ελληνική θεραπευτική προέρχονται από τα Ομηρικά έπη, από τα οποία προκύπτει ότι οι ασθένειες θεωρούνταν σημάδια θεϊκής οργής και δυσαρέσκειας. Για τον εξευμενισμό των θεών οι άνθρωποι κατέφευγαν σε προσευχές, καθαρμούς και θυσίες. Ωστόσο, ήδη από τα τέλη του 6ου αι. π.Χ., η φιλοσοφία άρχισε να ασκεί μια ιδιαίτερη επιρροή στην εξέλιξη της ιατρικής. Οι αρχαίοι Έλληνες ήταν οι πρώτοι που απήλλαξαν την ιατρική από μαγικά και θρησκευτικά στοιχεία αντιλαμβανόμενοι ότι η διατήρηση της υγείας και η καταπολέμηση της ασθένειας εξαρτώνται από φυσικά αίτια.

Οι ενότητες της έκθεσης

Στην είσοδο του Μουσείου ο επισκέπτης συναντά το αριστουργηματικό μαρμάρινο άγαλμα της Υγιείας από το Μουσείο της Κω, το οποίο πλαισιώνεται από τον Ασκληπιό - εκπρόσωπο της θεουργικής ιατρικής - και τον Ιπποκράτη - εκπρόσωπο της επιστημονικής ιατρικής. Στη συνέχεια, οι ενότητες της έκθεσης διαρθρώνονται σε 6 αίθουσες : Υγεία – Υγιεινή, Νόσος και Θεραπεία όπου παρουσιάζεται το σύνολο του φάσματος της ίασης στην αρχαιότητα μέσα από τρεις ενότητες την ομηρική ιατρική, την θεουργική ιατρική και την επιστημονική ιατρική

Νεοφύτου Δούκα 4, Κολωνάκι, Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή, Σάββατο : 10.00-17.00 Πέμπτη:10.00-20.00 Κυριακή: 11.00-17.00 Τρίτη κλειστά, Ξεναγήσεις (με το εισιτήριο του μουσείου) Σάββατο & Κυριακή: 12.00 & 15.30, Είσοδος 3,5 - 7 ευρώ

Πηγή:www.monopoli.gr

EVENTS

12 Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης

Η 12η Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης προσκαλεί νέους και παλαιότερους αναγνώστες, εκδότες και συγγραφείς, ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες της δημιουργικής οικονομίας και όλους όσους επιθυμούν να εξερευνήσουν τις αναγνωστικές τους προοπτικές σε μια τετραήμερη γιορτή του Βιβλίου, των Τεχνών και του Πολιτισμού, από τις 7 έως τις 10 Μαΐου στο κέντρο Helexpo, στα περίπτερα 13 και 15.

Η Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης εγκαινιάστηκε τον Μάιο του 2004, με στόχο να εντάξει την Ελλάδα στον χάρτη των διεθνών εκθέσεων βιβλίου. Σύντομα κατάφερε να αναδειχθεί σε κομβικό άξονα πολιτιστικών και εμπορικών συναλλαγών μεταξύ Ευρώπης, Βαλκανίων, Μεσογείου και Μέσης Ανατολής. Σήμερα αποτελεί έναν από τους πλέον σημαντικούς πολιτιστικούς θεσμούς της χώρας με διεθνή αναγνώριση και από το 2006 είναι μέλος του «κλαμπ Διεθνών Εκθέσεων Βιβλίου», ενώ συμμετέχει στις ετήσιες επαγγελματικές συναντήσεις που οργανώνει η Διεθνής Έκθεση Βιβλίου  Φραγκφούρτης.

Κάθε χρόνο:

– συμμετέχουν στη διοργάνωση περισσότεροι από 400 Έλληνες επαγγελματίες του βιβλίου και 30 άλλες χώρες

– την επισκέπτονται περισσότερα από 65.000 άτομα ετησίως

– πραγματοποιούνται κατά μέσο όρο 200 πολιτιστικές εκδηλώσεις με την παρουσία σημαντικών Ελλήνων και ξένων συγγραφέων, ακαδημαϊκών, διανοούμενων, ανθρώπων του πολιτισμού και των τεχνών

Εγνατίας 154, 54636 Θεσσαλονίκη , 2310291129 , http://www.helexpo.gr/, Από 7 έως 10 Μαΐου 2015, Ωράριο: Πέμπτη: 15:00 – 21:00, Παρασκευή & Κυριακή: 10:00 – 21:00, Σάββατο: 10:00 – 22:00, Περίπτερα 13 & 15, Είσοδος ελεύθερη

ΘΕΑΤΡΟ

Θάλαμος Αρ.6 @ Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας

Η παράσταση της Γιολάντας Μαρκοπούλου εμπνέεται από τη νουβέλα «Θάλαμος αρ. 6» , ένα από τα κορυφαία λογοτεχνικά έργα του Άντον Τσέχωφ, που ανεβαίνει για πρώτη φορά στην ελληνική θεατρική σκηνή σε μετάφραση του Άρη Αλεξάνδρου.

Γραμμένη το 1892, στην περίοδο μεταξύ των πρώιμων και των ώριμων θεατρικών του έργων, η νουβέλα διαθέτει μία σπάνια, κινηματογραφική θα έλεγε κανείς, δύναμη.

Ο Θάλαμος αρ. 6, ένα από τα πιο τολμηρά και πιο επαναστατικά κείμενα της εποχής του, θίγει μια θεματολογία πολύ ασυνήθιστη για τα δεδομένα του 19ου αιώνα, και όχι μόνο. Με αφετηρία τα προσωπικά βιώματα του «γιατρού» Τσέχωφ και εργαλείο την πάντα διεισδυτική ματιά του, η νουβέλα ανατέμνει μια πραγματικότητα ζοφερή που λίγο απέχει από αυτήν των ψυχιατρείων του 20ου αιώνα.

Η σχέση ατόμου – κοινωνίας, η προσωπική ευθύνη και η κοινωνική προσαρμογή, η τεταμένη σχέση θεωρητικής προσέγγισης και βιωμένης εμπειρίας, οι κοινωνικοί αυτοματισμοί, η δυσανεξία στη διαφορετικότητα, η νομιμοποίηση των εκάστοτε μηχανισμών καταστολής είναι κάποια από τα θέματα που αγγίζει το έργο αυτό.

Ο Θάλαμος αρ. 6 παρακολουθεί λεπτό προς λεπτό – και πάντα με τσεχωφικό χιούμορ – την πορεία της ζωής του γιατρού Ράγκιν από τη γεμάτη προσδοκίες και όνειρα ιατρική του αποστολή, ως την ηθική και εντέλει φυσική του εξόντωση που περνά μέσα από τη προσωπική παραίτηση. Με καταλύτη τη συνάντησή του με έναν έγκλειστο ψυχιατρικό ασθενή και την πυροδότηση της ξεχασμένης ανάγκης για ανθρώπινη επικοινωνία έξω από κοινωνικές συμβάσεις, ο γιατρός Ράγκιν καθίσταται θύμα της πανίσχυρης κοινωνικής δομής που δεν συγχωρεί τη διαφορετικότητα, για να καταλήξει εντέλει ο ίδιος έγκλειστος στον Θάλαμο αρ. 6.

Ο Θάλαμος αρ.6 παρουσιάζεται από την Polyplanity Productions στην Β΄ Σκηνή του Θεάτρου Οδού Κεφαλληνίας από τις 6 Μαΐου για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.

Μετάφραση: Άρης Αλεξάνδρου Σκηνοθεσία: Γιολάντα Μαρκοπούλου Διασκευή – Δραματουργική Επεξεργασία: Έλσα Ανδριανού Παίζουν: Νίκος Γιαλελής, Νίκος Κυριακίδης, Μιχάλης Μουλακάκης, Παναγιώτης Παναγόπουλος

Κεφαλληνίας 16, Αθήνα (Κυψέλη) , 2108838727, Από 6 έως 24 Μαΐου 2015, Τετάρτη έως Κυριακή, στις 21.00, Διάρκεια: 90 λεπτά (χωρίς διάλειμμα), Είσοδος 8 - 12 ευρώ

Αγαπητή Έλενα @ Θέατρο Επί Κολωνώ

Η Ομάδα Νάμα επιλέγει φέτος να ανεβάσει στην Κεντρική Σκηνή του Επί Κολωνώ, την «Αγαπητή Ελένα» της Λουντμίλα Ραζουμόβσκαγια, ένα ρώσικο έργο στις συνθήκες του τέλους της σοβιετικής εποχής.

Η «Αγαπητή Ελένα» της ρωσίδας θεατρικής συγγραφέως Λ. Ραζουμόβσκαγια, είναι έργο γραμμένο στην Σοβιετική Ένωση του ’80, την περίοδο δηλαδή της αποσύνθεσής της, όπου ο μεγάλος κύκλος του σοσιαλιστικού πειράματος υπό το βάρος των αδιεξόδων και της διαφθοράς πλησίαζε στην ολοκλήρωσή του, ενώ το άγνωστο μέλλον μιας μετά-εποχής ήταν προ των πυλών. Πρόκειται για ένα έργο που είναι άκρως επίκαιρο στην Ελλάδα του σήμερα, που εν μέσω κρίσης, αναζητά να προσδιορίσει τη μετά τη μεταπολίτευση εποχή, όντας στη δίνη γρήγορων εξελίξεων, πρωτόγνωρων συνθηκών, προσωπικών αδιεξόδων για το μεγαλύτερο τμήμα της κοινωνίας και ενός απίστευτου μωσαϊκού προτεινόμενων λύσεων.

Όπως τώρα στη χώρα μας έτσι και στο κόσμο του έργου, τον κόσμο της καταρρέουσας Σοβιετικής Ένωσης, η ούτως ή άλλως διαχρονική σύγκρουση μεταξύ των γενεών -βασική συνιστώσα στην υπόθεση του έργου- εγγράφεται στο ρευστό πλαίσιο που συνθέτουν το τελματωμένο παρόν και το άγνωστο μέλλον. Οι γενιές στο έργο της Λ. Ραζουμόβσκαγια παίρνουν θέση σύγκρουσης, με τους μεν νέους να αναζητούν λύσεις στις προσδοκίες τους και τους δε μεγαλύτερους να προβληματίζονται με γνώμονα την εμπειρία της ζωής τους. Μια σύγκρουση τέτοια όπου τα πρόσωπα, εκπροσωπώντας στη δεδομένη συγκυρία δύο εχθρικούς κόσμους, δεν θα καταφέρουν παρά να βιώσουν τις συνέπειες από τη σφοδρότητά της.

Η ιστορία διαδραματίζεται στο μικρό διαμέρισμα μιας δασκάλας σε κάποια πόλη της πρώην Σοβιετικής Ένωσης την περίοδο των σχολικών εξετάσεων, με πρόσωπα τη δασκάλα και τέσσερις μαθητές της. Οι τέσσερις νέοι εμφανίζονται ξαφνικά με δώρα στο σπίτι της δασκάλας τους την ημέρα των γενεθλίων της. Ο στόχος όμως δεν είναι να της ευχηθούν αλλά να βρουν τρόπο να της πάρουν το κλειδί για να κλέψουν και να αλλάξουν τα γραπτά τους, που είναι κλειδωμένα στο σχολείο, ώστε να εξασφαλίσουν έτσι την είσοδο τους στο πανεπιστήμιο. Στην απόφαση για την πράξη τους αυτή οδηγήθηκαν νιώθοντας θύματα ενός παράλογου και αρτηριοσκληρωτικού συστήματος. Όταν της αποκαλύπτουν τον πραγματικό λόγο της επίσκεψης τους, το μικρό διαμέρισμα θα μεταβληθεί σε πεδίο μετωπικής σύγκρουσης που θα αρχίσει με αντιπαράθεση αξιών, θα περάσει στη ψυχολογική βία, θα εξελιχθεί σε ομηρία και θα καταλήξει.

Οι νέοι της «Αγαπητής Ελένας», όντας εγκλωβισμένοι στο ισχύον ασφυκτικό πλέγμα κανόνων θα επιχειρήσουν με τη σειρά τους τον εγκλωβισμό-εκβιασμό της δασκάλας τους. Θα απαιτήσουν έτσι επιτακτικά λύσεις για τα προσωπικά τους αδιέξοδα. Όμως η απρόσμενη σθεναρή απάντηση που θα ορθωθεί μπροστά τους θα τους ξαφνιάσει. Δεν είχαν υπολογίσει το βάρος, τη σημασία και το βάθος των πιστεύω και των εμπειριών ζωής της αντιπάλου τους. Οι ακλόνητες απόψεις της, βασισμένες σε ένα ισχυρό σύστημα ιδεολογικών πεποιθήσεων και ηθικών κανόνων, γνώμονα για τη στάση ζωής μιας ολόκληρης γενιάς, δεν θα καταρρεύσουν παρά μόνο αν καταρρεύσει η ίδια της η υπόσταση. Μια σύγκρουση μέχρις εσχάτων όμως δεν έχει ποτέ νικητές. Έχει μόνο νικημένους. Νικημένους, που -εν προκειμένω- θα συνειδητοποιήσουν για ακόμη μια φορά πως ο άνθρωπος δεν είναι μόνο άτομο με προσωπικές φιλοδοξίες, ούτε μόνο κοινωνικό όν που επινοεί και εφαρμόζει κανόνες. Είναι πάντα και τα δύο και κυρίως είναι άνθρωπος.

Μετάφραση: Βικτώρια Χαραλαμπίδου, Ειρήνη Χαραλαμπίδου, Σκηνοθεσία: Ελένη Σκότη, Παίζουν: Ελένα Σεργκέγεβνα: Αριέττα Μουτούση, Βαλόντια: Γιάνης Λεάκος, Πάβελ: Δημήτρης Σαμόλης, Βίτια: Χρήστος Κοντογεώργης, Λιάλια: Ηρώ Πεκτέση

Ναυπλίου 12, Κολωνός , 2105138067 , http://www.epikolono.gr/, Ημέρες και ώρες: Παρασκευή 9:15 μμ, Σάββατο 6:30 μμ και 9:15 μμ, Κυριακή 6:30 μμ, Είσοδος 10 - 16 ευρώ

ΦΑΓΗΤΟ/ΠΟΤΟ

Φυσαρμόνικα

Ένα πολύ ωραίο μεζεδοπωλείο επί της Μεσογείων που μπορεί να ακούγεται κάπως και ότι θα έχεις ενόχληση από την κίνηση στη λεωφόρο, αλλά δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Και με το πράσινο του Χολαργού γύρω νιώθεις ότι είσαι σε χωριό. Η κατάσταση είναι για τη μέση, με πατάτες με στάκα Χανίων, πουγκιά κολοκυθιού, ποικιλίες κρεατικών, μαστέλο, σαγανάκι, μπιφτεκάκια γαλοπούλας, λουκάνικο και όλα όσα περιμένεις σε ένα μεζεδοπωλείο. Καλή ποιότητα και χαμηλές τιμές. Με ένα 10€ χοντρικά έχεις φάει καλά και έχεις πιει και το κρασί σου.

Μεσογείων 180

Philip-All Day Bar Restaurant

Ένα πασπαρτού μαγαζί κοντά στην θάλασσα. Για καφέ το πρωί (με τιμές από 1€), για μπύρα και φαγητό το μεσημέρι (πιάτα όπως ούρφα κεμπάπ, κασερλί πολίτικο κεμπάπ, πικάντικα λουκάνικα με κυδωνάτες πατάτες) και το βράδυ για κοκταίηλ όπως Mastiha Sour, Lemon Pie Martini και σφηνάκια μαστίχας (τιμή στα 5€), θα βρεις ένα μαγαζί που θα θυμίζει νησί και θα σε χαλαρώνει. Επίσημα εγκαίνια Πέμπτη 7/5.

Ποσειδώνος 14, Βάρκιζα, 2109654138, Τιμές: € 12 – 15

Η ΕΛΗ ΤΟΥ ΚΛΟΥ

Πολύχρωμο cocktail bar με vintage πινελιές και μουσικές του κόσμου αλλά και cocktails με φρέσκες μαρμελάδες. Παρ.-Σάβ. live βραδιές με έντεχνα και jazz.

Λεωφ. Πεντέλης 110, Βριλήσσια, 2108037773

LIVE/DJ SETS

08/05: It Takes Two to @ Φουάρ

H Χριστίνα Βλάσση και η Νάντια Δρακούλα μοιράζονται τα decks σε ένα πάρτι με το hashtag indiepoprockdisco.

Μητροπόλεως 72 και Χριστοπούλου 6 (1ος όροφος), Μοναστηράκι, 2103211381, Είσοδος ελεύθερη, Παρ.: 10.30 μ.μ.

Reform vs Phormix @ Six D.O.G.S

Δύο από τα πιο προωθημένα techno events της πόλης ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια βραδιά. Στα decks οι Zorz, Morah και Runner.

Αβραμιώτου 6-8, Μοναστηράκι, 2103210510, Είσοδος ελεύθερη, Ώρα: 00:00

09/05: Blend & Nid present Joseph Capriati, Paco Osuna, Sam Paganini @ Gazi Music Hall

Τρία δυνατά ονόματα της techno εμφανίζονται ως ισότιμοι headliners σε ένα φεστιβαλικού τύπου event από την ομάδα Blend και το club «Nid».

Ιερά Οδός 11-15, Είσ.: € 25, VIP: € 30. Προπώληση: Public, Παπασωτηρίου, Seven Spots, Ιανός, Reload Stores, Media Markt, www.viva.gr, www.public.gr, Ώρα: 00:00

Saturdays Opening with Dino MFU @ Bolivar

O Dino MFU (Zero10 Records) δίνει το χορευτικό house στίγμα της μουσικής για τα καλοκαιρινά σαββατόβραδα που ακολουθούν στην παραλία του Αλίμου.

Ακτή του Ήλιου, Άλιμος