Προσπαθείς να έχεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής, να χάσεις κιλά και να τηρείς μια σωστή προσέγγιση στη διατροφή και την ποιότητα ζωής σου. Παρόλα αυτά, δεν τα καταφέρνεις όσο θα ήθελες, κι αυτό γιατί πρέπει να κάνεις ένα βήμα παραπάνω, για να είσαι όπως θέλεις να είσαι και να δεις αποτέλεσμα στο σώμα και στην ψυχική σου ευεξία. Δες εδώ πως θα αποκτήσεις ένα υπέροχο bikini body.

Εάν διορθώσεις τα παρακάτω λάθη υγείας, είμαι σίγουρη πως θα δεις διαφορά. Βέβαια, πιο πολλά πιασίματα, πιο πολύ μυαλό. Επτά μικρές κακές καθημερινές συνήθειες είναι, που τα χαλάνε όλα. Ποιες είναι αυτές;

1. Δεν πίνεις αρκετό νερό


Όλες ξέρουμε πόσο απαραίτητο είναι το νερό για τη διατήρηση του βάρους μας, για το χάσιμο κιλών, για το δέρμα, για τη νεότητα. Κι όμως, λίγες πίνουν 6-8 ποτήρια νερό την ημέρα -όσο ακριβώς χρειάζεται δηλαδή για να μην αφυδατώνεται ο οργανισμός, όπως συνιστούν οι γιατροί. Προσπάθησε να το μετράς, βάζοντάς το σε μπουκαλάκι, ενώ εάν δεν αντέχεις την... ουδέτερη γεύση του, μπορείς να βάζεις λίγο λεμόνι στο νερό -που κάνει και πολύ καλό- ή να πίνεις τσάι.

2. Παραβλέπεις γεύματα


Το να παραβλέπεις γεύματα «χαλάει» το μεταβολισμό σου και οδηγεί στο να τρως πολύ περισσότερο απ'ότι θα έτρωγες, εάν έτρωγες λίγο και συχνά. Προσπάθησε τουλάχιστον τρία από τα γεύματα της ημέρας να είναι με φρούτα ή λαχανικά, που ενεργοποιούν το μεταβολισμό, δεν έχουν θερμίδες και προσφέρουν ενέργεια. Δες εδώ ποια είναι τα τρόφιμα που έχουν (σχεδόν) μηδέν θερμίδες.

3. Δεν τρως πολλή πρωτεΐνη


Ακόμα και χορτοφάγος να είσαι, μπορείς να επιλέγεις τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Εκτός από το κρέας, τα λαχανικά, τα μανιτάρια και τα όσπρια, έχουν επίσης καλές πρωτεΐνες. Η κύρια σημασία των πρωτεϊνών της διατροφής είναι ότι αποτελούν τη μοναδική πηγή αμινοξέων. Οι πρωτεΐνες περιέχουν 20 αμινοξέα από τα οποία ο ανθρώπινος οργανισμός συνθέτει μόνο τα 12 και ονομάζονται μη απαραίτητα αμινοξέα, διότι δεν χρειάζεται να τα προσλαμβάνει ο άνθρωπος μέσω της τροφής.

4. Δεν τρως υδατάνθρακα


Και ο υδατάνθρακας είναι πολύ σημαντικός για τον οργανισμό μας, παρόλο που έχει κατηγορηθεί από πολλούς. Μερικοί από τους «καλούς» υδατάνθρακες είναι τα δημητριακά, τα ζυμαρικά το ρύζι και το ψωμί ολικής αλέσεως, τα ξερά φασόλια και οι φακές.

5. Τρως πολλά τρόφιμα με «κρυμμένο» λίπος


Fast food, πατατάκια, πίτσα, αναψυκτικά, μπέικον και πολλά άλλα τρόφιμα που καθημερινά συναντάμε, είναι γεμάτα από γραμμάρια λίπους. Για παράδειγμα, ένα χάμπουργκερ fast-food έχει 36 γραμμάρια λίπους, μόλις 10 τηγανητές πατάτες έχουν 8 γραμμάρια λίπους και 30 γραμμάρια πατατάκια έχουν 10 γραμμάρια λίπους! Όλα αυτά, όταν δεν πρέπει να υπερβαίνεις τα 65 γραμμάρια λίπους την ημέρα, όχι εάν κάνεις δίαιτα, αλλά απλά για να διατηρήσεις το βάρος σου.

6. Υπεραθλήσε


Η άσκηση, όπως όλοι ξέρουμε, είναι σημαντική για το βάρος, την υγεία και την μακροζωία μας. Παν μέτρον άριστον, όμως, κάτι που σημαίνει πως η υπεράσκηση μπορεί να σε οδηγήσει σε εξάντληση και τραυματισμό. Μισή με μια ώρα την ημέρα είναι αρκετά για να είσαι υγιής. 

7. Δεν κοιμάσαι αρκετά


Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι ο ανεπαρκής ύπνος έχει επιπτώσεις στο μεταβολισμό του οργανισμού μας με συνέπεια την αύξηση του σωματικού βάρους. Προσπάθησε να κοιμάσαι τουλάχιστον 7 ώρες την ημέρα γιατί αλλιώς δεν καταφέρνεις τίποτα!