Ενας σημαντικός αριθμός από δορυφορικές κάμερες παρέχει δεδομένα εικόνας υψηλής ακρίβειας, τα οποία επεξεργάζεται και αξιολογεί μια κεντρική μονάδα ελέγχου. Και είναι ακριβώς αυτός ο συνδυασμός των πολλών δορυφορικών καμερών που επιτρέπει την εφαρμογή νέων  καινοτόμων λειτουργιών, που κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη, πιο άνετη και όλο και πιο αυτοματοποιημένη.

  1. Οι κάμερες, ειδικά οι δορυφορικές, κερδίζουν διαρκώς έδαφος στα αυτοκίνητα και μετατρέπονται σε αισθητηριακά νεύρα
  2. Τα συστήματα Surround View χρησιμοποιούν δορυφορικές κάμερες για να απεικονίσουν την περίμετρο του οχήματος
  3. Η Continental συγκεντρώνει όλα αυτά τα εξαρτήματα και διαμορφώνει ένα πλήρες νευρικό σύστημα για αυτοματοποίηση λειτουργιών και την βελτίωση της οδικής ασφάλειας
  4. Αυτόματο παρκάρισμα και «Αόρατο Καπό», οι δύο απεικονιστικές τεχνολογίες που αλλάζουν το πώς οδηγούμε

 

Οι κάμερες σύντομα θα «διαβάζουν» με ακρίβεια τα σήματα οδικής κυκλοφορίας, τα φανάρια και τις σημάνσεις των λωρίδων κυκλοφορίας. Κι ακόμη, θα έχουν την ικανότητα να κοιτάζουν πίσω και στο πλάι, λύνοντας το πρόβλημα του «τυφλού σημείου», απεικονίζοντας ό,τι κινείται εκεί.

Αυτοματοποιημένο παρκάρισμα

Για την υλοποίηση του συστήματος 4 δορυφορικές κάμερες συνδέονται με μια κεντρική μονάδα ελέγχου, αυτοματοποιώντας όχι μόνο τη λειτουργία ασφαλούς αυτόματης στάθμευσης, αλλά και επεκτείνοντας την εφαρμογή σε απομακρυσμένες θέσεις πάρκινγκ χωρίς συμμετοχή του οδηγού.

Αντιθέτως, ο οδηγός μπορεί να βγει έξω από το όχημα, το οποίο στη συνέχεια, με το πάτημα ενός κουμπιού, βρίσκει  μόνο του τον δρόμο του, κάνει τους απαραίτητους ακριβείς ελιγμούς και παρκάρει ή ξεπαρκάρει.

Τεχνολογία «Αόρατου Καπό»

Όταν οδηγούμε αργά, όπως, για παράδειγμα, όταν παρκάρουμε ή όταν κινούμαστε σε κακούς χωματόδρομους, το «αόρατο καπό» μάς δίνει τη δυνατότητα να βλέπουμε το έδαφος κάτω από τον κινητήρα, σε μια οθόνη στο ταμπλό του οχήματος.

Πώς όμως γίνεται αυτό; Με τη βοήθεια νέων οπτικών πληροφοριών, το όχημα μπορεί να οδηγηθεί με ακρίβεια, ασφάλεια και ελεγχόμενο τρόπο, μέσα σε στενούς χώρους στάθμευσης και υψηλά κράσπεδα, εμπόδια προσκρούσεων στο οδόστρωμα, που μειώνουν την ταχύτητα, λακκούβες ή, όταν είμαστε εκτός δρόμου, πάνω από βράχια και τραχύ έδαφος. Ο οδηγός βλέπει το έδαφος, κυριολεκτικά μέσα από το καπό, κάτω από τον κινητήρα, και το καπό μοιάζει να είναι αόρατο.

Πηγή: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ-ΔΡΟΜΟΣ