Το «Κόντρα σε Όλα» δεν είναι τυχαία μια ταινία που τράβηξε την προσοχή. Πραγματοποίησε γυρίσματα το καλοκαίρι και τις αρχές του φθινοπώρου του 2018 στη Νότια Καλιφόρνια, τη Τζόρτζια και το θρυλικό Λε Μαν. Ο σκηνοθέτης Τζέιμς Μάνγκολντ συγκέντρωσε μια ομάδα στενών του συνεργατών για να φέρει σε πέρας με επιτυχία τη διάσημη διαμάχη ανάμεσα στους τιτάνες της αυτοκινητοβιομηχανίας Χένρι Φορντ II και Έντσο Φερράρι.
Ο σχεδιαστής παραγωγής Φρανσουά Οντουί – ο οποίος είχε δουλέψει με τον Μάνγκολντ ξανά στις ταινίες «Logan» και «The Wolverine» - ανέλαβε να κατασκευάσει και να αναπαραστήσει διάφορα σκηνικά για να είναι η ταινία όσο πιο κοντά στη δεκαετία του ’60 και να είναι όσο πιο πιστή και ακριβής η αναπαράσταση αυτή. «Ο Τζέιμς έχει μια πολύ ξεκάθαρη γνώμη για το τι θέλει να πει», λέει ο Οντουί.
Ο σχεδιαστής κοστουμιών Ντάνιελ Ορλάντι – που επίσης έχει δουλέψει με τον Μάνγκολντ ξανά – έκανε εκτεταμένη έρευνα για να αναπαραστήσει πιστά την εποχή εκείνη. «Είδα υλικό από τον αγώνα του Λε Μαν το 1966, αλλά και διάβασα οτιδήποτε βιβλίο γράφτηκε για τον Μάιλς και τον Σέλμπι», δηλώνει ο Ορλάντι. «Δεν είναι δυνατόν να κάνεις μια ιστορία για μερικά πρόσωπα χωρίς να έχεις κάνει την κατάλληλη έρευνα πρώτα».
Ο ελληνικής καταγωγής διευθυντής φωτογραφίας, Φαίδων Παπαμιχαήλ – ο οποίος και αυτός έχει συνεργαστεί ξανά με τον Μάνγκολντ σε άλλες πέντε ταινίες στο παρελθόν – επέλεξε να κινηματογραφήσει σύμφωνα με την παραδοσιακή προσέγγιση. Χρησιμοποίησε ως αναφορές τις ταινίες «Grand Prix» (1966) και «Le Mans» (1971) επιβεβαιώνοντας ότι «η οπτική μας έμπνευση είχε αναφορά σε ταινίες εκείνης της εποχής κυρίως. Αποφασίσαμε να μείνουμε στις τεχνικές της κάμερας που συνήθιζαν να χρησιμοποιούν τότε παρά αυτές που υπάρχουν στις σημερινές ταινίες».
Ο Τζέιμς Μάνγκολντ συνοψίζει: «Τα τελευταία σαράντα λεπτά είναι βασικά ο επίμαχος αγώνας, ήθελα ακριβώς έτσι να μεταδώσω το συναίσθημα των ηρώων της οθόνης στο κοινό που παρακολουθεί την ταινία σαν να βρισκόταν στις εξέδρες εκείνη τη χρονική στιγμή».
Δες την ιστορία πίσω από την ιστορία της ταινίας