Στο πλαίσιο των Digital Media Awards '19 η ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια Nissan QASHQAI Aurora & Social Cards απέσπασε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Best Tablet or Mobile Αdvertising”.

Τις συμμετοχές έκρινε Επιτροπή αποτελούμενη από 28 experts των Digital Media με Πρόεδρο τον Michael Iskas, Global President της The Story Lab και Board Director της Gleam Futures.

Τα Social Cards είναι το νέο, καινοτόμο mobile first ad-format, που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα του περιεχομένου τους στο περιβάλλον premium τοπικών εκδοτών, αυξάνοντας έτσι την κάλυψη και το engagement. Με τα Social Cards οι διαφημιζόμενοι δεν έχουν επιπλέον κόστος παραγωγής και το time to market είναι άμεσο.

Αντίστοιχα, το Nissan QASΗQAI κατέχει τα σκήπτρα στην κατηγορία του, αποτελώντας το απόλυτο urban crossover για περισσότερο από μια δεκαετία. Συνδυάζει με επιτυχία την πρακτικότητα, τον χαρακτήρα SUV με το αποτύπωμα, την συμπεριφορά και το κόστος λειτουργίας ενός hatchback. Με χαμηλού κυβισμού, αλλά υψηλής απόδοσης και οικονομίας βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες που αποδίδουν έως 160PS και 150PS αντίστοιχα,  το QASHQAI αποτελεί σημείο αναφοράς κάθε υποψήφιου αγοραστή.

Στην Ελλάδα, το Nissan QASHQAI καταρρίπτει το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο, κατακτώντας το 2018 την πρώτη θέση στις πωλήσεις κατηγορίας C-SUV.