Το Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ των Καννών ενώνει τις δυνάμεις του για μια ακόμα χρονιά με την Renault στο πλαίσιο του 72ου ευρωπαϊκού θεσμού, που ξεκίνησε στις 14 Μαϊου και θα ολοκληρωθεί στις 25 Μαΐου. Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής φέτος είναι ο Μεξικάνος σκηνοθέτης Alejandro González Iñárritu ενώ στις υποψηφιότητες ξεχωρίζουν το Pain and Glory του Pedro Almodóvar και το Once Upon a Time in Hollywood του Quentin Tarantino. 

 Ο επίσημος στόλος αυτοκινήτων του Φεστιβάλ αποτελείται από 300 οχήματα, με σημαντικό τμήμα του να προέρχεται από τα ηλεκτροκίνητα ZOE και Twizy. Φέτος, αναμένεται να εξυπηρετηθούν πάνω από 20.000 μεταβάσεις/επιστροφές από και προς τις προβολές ταινιών, τις συνεντεύξεις, από το αεροδρόμιο προς την Croisette και από τα ξενοδοχεία μέχρι το κόκκινο χαλί.

120 Χρόνια Αυτο-κινηματογραφικής Ιστορίας

Όταν το 1898 οι αδερφοί Lumière δημιουργούσαν το πρώτο τους κινηματογραφικό στούντιο στη Boulogne-Billancourt, αυτό έτυχε να γειτνιάζει με το εργοστάσιο των αδερφών Luis, Marcel και Fernand Renault. Οι δύο οικογένειες ανέπτυξαν στενούς δεσμούς, και έτσι τα τετράτροχα των Renault αγαπήθηκαν από σκηνοθέτες κι ηθοποιούς. Τα πρώτα τους αυτοκίνητα πρωταγωνίστησαν στα αρχικά κινηματογραφικά φιλμ, αλλά και αργότερα σε ταινίες διάσημων σκηνοθετών όπως Roger Vadim, Jacques Tati, Steven Spielberg, James Cameron και Wim Wenders.

Αγαπημένα μοντέλα της μάρκας έχουν, κατά καιρούς, ξεχωρίσει στα χέρια διάσημων ηθοποιών και σε ταινίες όπως Et Dieu crea la femme (Και ο Θεός… έπλασε τη γυναίκα) με την Brigitte Bardot αλλά και το A View to a Kill σε μια ξέφρενη κούρσα του Roger Moore στους δρόμους του Παρισιού.

 

Σημαντική παρουσία αποτελεί, επίσης, η εμφάνιση της αναβιωμένης Alpine 110, που εμφανίζεται στην ταινία The Best Years of a Life του Claude Lelouch. Ο θρυλικός σκηνοθέτης είναι ο μοναδικός Γάλλος που έχει κερδίσει Χρυσό Φοίνικα και Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας για το A Man and a Woman του 1966.

Κάθε χρόνο περίπου 40 οχήματα Renault εμφανίζονται σε περισσότερες από 200 τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες. «Είναι μία πραγματική ευκαιρία για τα αυτοκίνητά μας, μέσω της οποίας μπορούμε να αναδείξουμε την τεχνολογία και την εκλεπτυσμένη σχεδίαση των μοντέλων μας, στα παγκόσμια ΜΜΕ» σχολίασε ο Claude Hugot, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων του Groupe Renault.