Eίναι η Vespa Elettrica. Όχι απλά ένα νέο ηλεκτρικό σκούτερ αλλά ένα ιταλικό έργο τέχνης που συμβολίζει τη σύγχρονη εποχή Vespa λόγω της ηλεκτροκίνητης καρδιάς της.
Τι πρέπει να γνωρίζεις;
Η Elettrica είναι η πλέον σύγχρονη έκφραση τεχνολογίας MADE IN ITALY και είναι συνώνυμη με αυθεντικό στυλ, σεβασμό στο περιβάλλον, αθόρυβη λειτουργία, αλλά και δυνατότητα προσωποποίησης του επιπέδου εξοπλισμού. Το εντυπωσιακότερο, όμως, χαρακτηριστικό της είναι η ευκολία χειρισμού και η φυσική θέση οδήγησης.
Βελούδινη Δύναμη
Η καρδιά της Elettrica χτυπά στους ρυθμούς ενός ηλεκτροκινητήρα με δυνατότητα παραγωγής συνεχούς ισχύος 3,5 kW και μέγιστης ισχύος 4 kW. Συνδυαζόμενα με ροπή που ξεπερνά τα 200 Nm, η Elettrica προσφέρει επιδόσεις ανώτερες από τα παραδοσιακά σκούτερ των 50 κ.εκ. Ειδικότερα, η επιτάχυνση και η δύναμη στις ανωφέρειες ενισχύονται από την ακαριαία ροπή των ηλεκτροκινητήρων με αποτέλεσμα την ευέλικτη, διασκεδαστική και αθόρυβη οδήγηση σε αστικό περιβάλλον. Πράγματι, η Elettrica είναι εντελώς αθόρυβη συμβάλλοντας στη δημιουργία φιλικών και βιώσιμων πόλεων ενώ περιορίζει τον θόρυβο και της χημική μόλυνση.
Φορτίζει όπως το κινητό
Χάρη στη μπαταρία ιόντων λιθίου και το Σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας - KERS (Kinetic Energy Recovery System), το οποίο χρησιμοποεί την ενέργεια κατά την επιβράδυνση για να φορτίσει την μπαταρία, η Elettrica προσφέρει αυτονομία που φτάνει έως τα 100 χλμ. Το σημαντικότερο ωστόσο είναι ότι η διαδικασία φόρτισης είναι εξαιρετικά τόσο απλή όσο ενός σύγχρονου smartphone, χωρίς να απαιτεί ειδική προετοιμασία και προφυλάξεις. Για να τη φορτίσετε, βγάζουμε το καλώδιο από το σημείο της σέλας που παραδοσιακά υπήρχε η τάπα ανεφοδιασμού και το συνδέετε σε μια οικιακή πρίζα. Ο χρόνος που απαιτείται για μια πλήρη φόρτιση είναι 4 ώρες (με τάση 220 V).
Μηδενική συντήρηση
Ως μια ακόμη επιβεβαίωση του πόσο εύκολη στον χειρισμό και φιλική προς τον αναβάτη είναι η Vespa Elettrica, ο ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία δεν χρειάζονται καμία συντήρηση. Η μπαταρία παρέχει τέλεια αποδοτικότητα για περισσότερους από 1.000 κύκλους φόρτισης. Αυτό μεταφράζεται σε ένα εύρος μεταξύ 50.000 και 70.000 χλμ,, το οποίο ισοδυναμεί με περίπου 10 χρόνια λειτουργίας του οχήματος σε περιβάλλον πόλης. Ακόμη και μετά από τους χίλιους κύκλους φόρτισης, η μπαταρία διατηρεί το 80% της απόδοσής της και παραμένει απόλυτα λειτουργική. Η μικρών διαστάσεων μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από τον αποθηκευτικό χώρο, κάτω από τη σέλα της Vespa Elettrica, όπου μπορεί να αποθηκευτεί ένα κράνος jet.
Πολλαπλά προγράμματα λειτουργίας
To Ride by Wire ηλεκτρονικό γκάζι ελέγχει την απόδοση της ισχύος του ηλεκτροκινητήρα της Vespa Elettrica: πατώντας το κουμπί RIDING MODE που βρίσκεται στο δεξί χειριστήριο, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ ECO και Power, αλλά και του Reverse mode (όπισθεν) για διευκόλυνση του χειρισμού στους ελιγμούς. Το ECO mode εξοικονομεί ενέργεια και αυξάνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Η ταχύτητα περιορίζεται στα 30 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση γίνεται πιο σταδιακή. Το Power είναι το βασικό riding mode και εκμεταλλεύεται την πλήρη ισχύ του ηλεκτροκινητήρα.