Η Τriumph, η μεγαλύτερη εταιρεία εσωρούχων παγκοσμίως, λανσάρει την καμπάνια #TogetherWeTriumph. Η ενδυνάμωση που απορρέει από τη συλλογικότητα και την σύμπνοια μεταξύ των γυναικών, σηματοδοτεί μία νέα πορεία για το brand το 2018.

Για περισσότερα από 130 χρόνια, η Triumph στηρίζει όλες τις γυναίκες, δημιουργώντας εσώρουχα που παρέχουν λύσεις για κάθε μέγεθος και σωματότυπο, συμβάλλοντας στη γυναικεία αυτοπεποίθηση. Μία από τις σημαντικότερες αξίες του brand είναι να «προσφέρει στήριξη στις γυναίκες που αλληλοστηρίζονται», αλλά ταυτόχρονα να παρέχει εμπνευσμένες δημιουργίες καινοτόμων εσωρούχων και άψογη εξυπηρέτηση από έμπειρες, εξειδικευμένες συμβούλους στα σημεία πώλησης. Η καμπάνια #TogetherWeTriumph εξυμνεί τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.

Η νέα καμπάνια διαδίδει το μήνυμα της συλλογικότητας και της ενδυνάμωσης, μέσω μίας σειράς από μικρές στιγμές της καθημερινότητας, όπου πρωταγωνιστούν η κατανόηση και η καλοσύνη. Η γυναίκα που προσφέρεται να κρατήσει στα χέρια της ένα παιδί, η φίλη που ήρθε να βοηθήσει, το χέρι που απλώνεται για να σηκωθείς, το ευτυχές γεγονός ενός γάμου και η συναυλία που καταλήγει σε ένα μεγαλειώδη θρίαμβο, είναι όλες εκείνες οι στιγμές που αποδεικνύουν ότι οι γυναίκες είμαστε πιο δυνατές, όταν είμαστε ενωμένες κι ακόμη πιο δυνατές, όταν έχουμε την καθημερινή στήριξη της Triumph.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Markus Spiesshofer, λέει χαρακτηριστικά: «Είναι πλέον προφανές το γεγονός, ότι πίσω από κάθε γυναίκα, υπάρχει μία άλλη για να τη στηρίζει και να την εμπνέει. Αυτές τις γυναίκες θέλουμε να τιμήσουμε. Παράλληλα, θέλουμε να τιμήσουμε και την μεγάλη οικογένεια της Triumph. Τους ανθρώπους από όλο τον κόσμο που καθημερινά δημιουργούν μοναδικά εσώρουχα και καινοτομίες, με γνώμονα τη γυναικεία υπόσταση. Σήμερα, το μήνυμα της γυναικείας συλλογικότητας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ και αξίζει να το στηρίξουμε με κάθε μέσο».

H Suzanne McKenna, επικεφαλής του Brand, συμπληρώνει: « Η νέα καμπάνια για το 2018 εστιάζει στην digital και social επικοινωνία, έχοντας ως στόχο να έρθουμε πιο κοντά με όλες τις γυναίκες και να κατανοήσουμε τις ανάγκες τους. Για το λόγο αυτό, επιλέξαμε να μην εστιάσουμε σε μία καμπάνια που θα προβάλλει προϊόντα, αλλά να αναδείξουμε μία ανανεωμένη και μοντέρνα προσέγγιση, μέσα από όλα μας τα κανάλια».