Εξαρτάται από τη δουλειά σου, είναι η απάντηση που ζήτησες. Σύμφωνα με έρευνες, αλλά και με τους ειδικούς, μία δουλειά που βασίζεται και που κατά κάποιο τρόπο «πουλάει» το όμορφο, είναι απαραίτητο να συνοδεύεται και από κάποιον επαγγελματία που ‘ναι περιποιημένος και ελκυστικός προς τον πελάτη.
Δεν εννοούμε φυσικά, να γίνουμε όλες μοντέλα ή να ‘μαστε στην τρίχα -οι υπερβολές άλλωστε στην εμφάνιση, λες και πας στα μπουζούκια στις 10 η ώρα το πρωί, γυρνάνε συνήθως μπούμερανγκ. Απλά, ειδικά όταν ζητάς εργασία σ’ ένα μέρος όπου έρχεσαι σε επαφή με πολύ κόσμο, για παράδειγμα σε χώρους εστίασης, διασκέδασης ή promotion, τότε φυσικά και θα προσέξουν την εμφάνισή σου- κι ίσως είναι και αυτή που τελικά μετράει, για να μιλάμε ειλικρινά.
Πλήρες… πακέτο
Ακόμα όμως και σε επαγγέλματα που μετρούν κυρίως οι γνώσεις κι η εμπειρία, η υπεύθυνη διεθνών σχέσεων της Grecruitment, Ξένια Πάστερνακ, επισημαίνει πως στην τελική επιλογή μεταξύ των υποψηφίων, τη δουλειά θα την πάρει κατά πάσα πιθανότητα, αυτός που έχει το πολυπόθητο «πακέτο»: «Καθημερινά, εκ μέρους των υποψήφιων μου, διαπραγματεύομαι με εταιρίες σε όλο τον κόσμο. Έχουν αλλάξει οι καιροί! Πλέον ακόμα κι ο προγραμματιστής πρέπει να ‘ναι σε θέση να επισκεφτεί τον πελάτη, κι εκτός από τις τεχνικές αρετές να πείσει και εμφανισιακά. Οπότε το ολοκληρωμένο πακέτο πολλών παραγόντων του υποψήφιου μετράει».
Συνεπώς, αν ψάχνεις για δουλειά σε εταιρία marketing, σε μια πολυεθνική, σε ένα μπαράκι ή θες να προωθήσεις τσιγάρα, πρέπει να δώσει προσοχή στην εμφάνισή σου- θεωρώ βέβαια δεδομένο τις γνώσεις σου και το κέφι σου γι’ αυτό που πας να δοκιμάσεις.
Αν τώρα, ψάχνεις μια δουλειά που δεν σε βλέπει άνθρωπος και που απαιτεί περισσότερη προσοχή στο αντικείμενο, τότε φυσικά κι εστίασε εκεί. Απλά μην πας και για συνέντευξη με λίγδα το μαλλί, αγαπημένη.