Το βράδυ της Τρίτης 27 Μαΐου η καρδιά της Αθήνας χτύπησε δυνατά στον ρυθμό της μόδας. Η κορύφωση του εορτασμού των 20 χρόνων παρουσίας των πολυκαταστημάτων attica στην Ελλάδα, μεταμόρφωσε το ιστορικό κτίριο του City Link σε ένα σκηνικό απόλυτης έμπνευσης και στιλ, προσκαλώντας το κοινό στη μοναδική εμπειρία Fashion in MotionNot a catwalk. A fashion experience.” που ξεπερνούσε τα όρια ενός παραδοσιακού fashion show.

Η Στοά Σπυρομήλιου, ένα αρχιτεκτονικό σημείο αναφοράς της Αθήνας, ειδικά για την εορταστική βραδιά των 20 χρόνων attica, μετατράπηκε σε έναν ζωντανό καμβά, πάνω στον οποίο συνδυάστηκαν η αίγλη του χώρου και τα σύγχρονα στοιχεία της πόλης και φυσικά της μόδας. Ήταν μια γιορτή γεμάτη χρώμα, μουσική, δημιουργικότητα και συναισθήματα, που ένωσε τη μόδα με τον παλμό της πόλης και δημιούργησε ένα ανεπανάληπτο vibe για όσους είχαν την τύχη να το ζήσουν από κοντά.

Το “Fashion in Motion – Not a catwalk. A fashion experience.” έφερε τη μόδα σε κίνηση και ζωντάνεψε το attica City Link με τα catwalks να ξεδιπλώνονται σε κάθε γωνιά του πολυκαταστήματος με συνολικά 80 μοντέλα και καλλιτέχνες: από τις βιτρίνες που ζωντάνεψαν μέχρι τους ορόφους και τις εξωτερικές όψεις, η εμπειρία για όλους ήταν μαγευτική. Οι περαστικοί και οι επισκέπτες βίωσαν τη μόδα ως performance, μέσα από live acts, fashion shows και μουσική – μια διαδραστική εμπειρία που γιόρτασε τη δημιουργικότητα και την έκφραση σε κάθε της μορφή.

Η Βίκυ Καγιά ως οικοδέσποινα του φαντασμαγορικού fashion show πρόσθεσε λάμψη στη βραδιά, ενώ καλλιτέχνες όπως ο Θοδωρής Μαραντίνης, η Evangelia, η Marseaux, ο Ηλίας Μπόγδανος, η Τάνια Μπρεάζου και ο Good Job Nicky έντυσαν μουσικά τις θεματικές πασαρέλες, με εμφανίσεις που απογείωσαν την ατμόσφαιρα και συνέδεσαν τη μόδα με τον παλμό της πόλης.

Η μόδα ήταν φυσικά στο επίκεντρο, με catwalks εμπνευσμένα από διαφορετικά fashion concepts — από resortwear και swimwear, μέχρι elevated denim και urban contemporary — που συνδυάστηκαν πρωτότυπα με τα μουσικά acts, δημιουργώντας μια εμπειρία υψηλής αισθητικής.

Το αποκορύφωμα της βραδιάς ήρθε όταν μια εντυπωσιακή πασαρέλα με τη Βίκυ Καγιά και όλα τα μοντέλα ξεκίνησε από την καρδιά του attica City Link και ξεχύθηκε στους δρόμους της Πανεπιστημίου και της Βουκουρεστίου, οδηγώντας το κοινό στη Στοά Σπυρομήλιου, που πλημμύρισε από παλμό, στυλ και ενέργεια. Εκεί, το πάρτι συνεχίστηκε με δυναμισμό, μουσική και χορό, σε ένα εκρηκτικό φινάλε γεμάτο ρυθμό και θετική ενέργεια που έκλεισαν θεαματικά ο OneManShow και η  Evangelia.

Το MAD σε συνεργασία με το attica διαμόρφωσαν από κοινού τη δημιουργική ιδέα, ενώ την παραγωγή ανέλαβε εξ ολοκλήρου το MAD, προσφέροντας μία εντυπωσιακή εκδήλωση που σίγουρα θα γίνει “talk of the town” και θα μείνει αξέχαστη στους επισκέπτες του πολυκαταστήματος και στους περαστικούς που βρίσκονταν εκεί, στους προσκεκλημένους και φυσικά σε όσους το παρακολούθησαν live μέσα από το Instagram και το YouTube των attica.

Σημαντικό ρόλο στην επετειακή βραδιά έπαιξαν και οι υποστηρικτές της, που συνέβαλαν καθοριστικά στη δημιουργία του μοναδικού αποτελέσματος. Το μοναδικά ασυνήθιστο Hendrick’s Gin, που παρασκευάζεται με εκχύλισμα από ροδοπέταλα και αγγούρι, προσέφερε ξεχωριστές γευστικές προτάσεις, με cocktails εμπνευσμένα από το fashion event, ενώ η MAC και η Wella ανέλαβαν την καλλιτεχνική επιμέλεια στο μακιγιάζ και τα μαλλιά αντίστοιχα, αναδεικνύοντας ακόμη περισσότερο τη δυναμική και το στιλ κάθε εμφάνισης. Τα εστιατόρια Pasaji και Atelier Papaioannou πρόσφεραν γαστρονομικές δημιουργίες που συμπλήρωσαν την εμπειρία. 

Με πάνω από 1.100 brands και 35.500 τ.μ. αφιερωμένα στη μόδα, την ομορφιά και την εμπειρία του shopping, τα πολυκαταστήματα attica, εταιρία-μέλος της IDEAL Holdings, συνεχίζουν να επαναπροσδιορίζουν τι σημαίνει σύγχρονη πολυτέλεια στην Ελλάδα.