Με ένα άκρως πολύχρωμο και fun party, γιόρτασε η κορεάτικη μάρκα-κολοσσός του skincare, Dr.Jart+, που ανήκει στον Όμιλο της Estee Lauder, τη διεύρυνση δικτύου της στα φαρμακεία.
Το Plexi Space στις 29 Νοεμβρίου 2023, φωτίστηκε στα παστέλ χρώματα του brand, εντυπωσιάζοντας τους καλεσμένους, creators, celebs και editors, από την πρώτη στιγμή.
Η Dr.Jart+ αποτελεί ένα από τα πιο αγαπητά skincare brands που συνδυάζει την περιποίηση της επιδερμίδας με την τέχνη και την επιστήμη. Στην καρδιά της Dr.Jart+ βρίσκεται το DNA της καινοτομίας, ενώ έχει ως οδηγό μια φιλοσοφία που ξεπερνά τα συμβατικά πρότυπα ομορφιάς. Η Dr.Jart+ δημιουργεί προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, που αντανακλούν μία βαθιά κατανόηση της ατομικότητας. Η μάρκα πιστεύει στον εκδημοκρατισμό της ομορφιάς, ενώ ξεχωρίζει προωθώντας μια κουλτούρα συνεχούς εξερεύνησης, όπου η περιποίηση της επιδερμίδας γίνεται μια μορφή τέχνης, καθώς κάθε προϊόν αποτελεί απόδειξη της ακλόνητης αφοσίωσης της μάρκας στην αριστεία και την αυτοέκφραση.
Κατά τη διάρκεια του party, το διάσημο K-beauty brand καλωσόρισε πάνω από 150 καλεσμένους, εκπροσώπους των Media, Content Creators και Celebrities, όπως η Τάμτα, η Ευρυδίκη Βαλαβάνη, η Konnie Μεταξά, η Ελένη Βουλγαράκη, Ελένη Τσολάκη, η Φωτεινή Πετρόγιαννη και άλλες εντυπωσιακές παρουσίες. Με το fun και pop στοιχείο να κυριαρχεί στη διακόσμηση του χώρου, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα hero items της Dr.Jart+ αλλά και να ζήσουν μία αξέχαστη βραδιά, ξεκλειδώνοντας το παιδί που κρύβουν μέσα τους χάρη στα interactive activations που υπήρχαν στο χώρο, αλλά και χορεύοντας υπό τους ρυθμούς των Enyphen, του K-band που αποτελεί Global Ambassador της μάρκας, και γνωστών 90s και 00s beats.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, το λόγο πήρε ο κος Κώστας Σπυρόπουλος, GM της Estee Lauder Hellas, ο οποίος μοιράστηκε τον ενθουσιασμό του Ομίλου για την διεύρυνση του δικτύου της Dr.Jart+ στα φαρμακεία, καθώς και για τη δυναμική του brand στην Ελληνική αγορά, ενώ στη συνέχεια, η Χρύσα Τζώρτζη, Education Manager, συνεπήρε τους καλεσμένους καθώς τους μύησε στον κόσμο και τη φιλοσοφία του K-beauty brand.