Σε ένα σκηνικό που θυμίζει γαλλική εξοχή, την Τετάρτη 29 Ιουνίου, η εταιρία Beauty Vibes -αποκλειστικός αντιπρόσωπος του οίκου L’Occitane En Provence στην Ελλάδα- παρουσίασε τη νέα ταυτότητα της μάρκας «Cultivators of Change» και τη νέα συλλογή White Lavender.
Δεκάδες καλεσμένοι όπως beauty editors, influencers αλλά και προσωπικότητες από το χώρο της τηλεόρασης και των ΜΜΕ είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν ποιοι είναι οι πυλώνες της νέας φιλοσοφίας καθώς και να γνωρίσουν πρώτοι το νέο καλοκαιρινό λανσάρισμα σ ’έναν καταπράσινο κήπο στο κέντρο της Κηφισιάς.
Από το 1976, η L’Occitane en Provence οραματίζεται, παράγει και διαθέτει προϊόντα ομορφιάς, ευεξίας και περιποίησης της επιδερμίδας, με σκοπό να μοιραστεί τα θαύματα της φύσης με τον κόσμο.
Σήμερα η νέα υπογραφή της εταιρίας, περιγράφει την αποστολή της L’Occitane, η οποία παραμένει ίδια από την αρχή της ίδρυσής της, να βοηθήσει την ανθρωπότητα να ζήσει σε αρμονία με τον εαυτό της και με τη φύση. Απώτερος στόχος της εταιρίας είναι να αποκαλύψει θαύματα, να φέρει την ποίηση στις ζωές των ανθρώπων και να δημιουργήσει παράλληλα ένα ισχυρό αποτύπωμα.
Η νέα καλοκαιρινή συλλογή White Lavender γιορτάζει το άρωμα αυτού του μοναδικού φυτού, της λευκής λεβάντας, και συμβολίζει όλες τις αξίες της μάρκας που εκφράζει η φιλοσοφία «Cultivators of change».
Η συλλογή White Lavender δημιουργήθηκε έπειτα από επταετή έρευνα και ξεχωρίζει γιατί δημιουργήθηκαν δύο νέες ποικιλίες που έχουν μεγαλύτερη αντοχή στην ξηρασία και τα παράσιτα. Οι ποικιλίες ονομάζονται Mila και Éternelle ενώ καλλιεργούνται σε ένα σύστημα που θυμίζει «σταυρό» και φύονται ανάμεσα σε λεβάντες διαφορετικών χρωμάτων. Με αυτό τον τρόπο ανθίζουν λευκά και μπλε άνθη κάνοντας τη συλλογή ιδιαίτερα ξεχωριστή.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα νέα προϊόντα ενώ ο χώρος ήταν γεμάτος από άνθη λεβάντας που επιμελήθηκαν οι flower experts του NEDA’S DECORATION.
Ο οίκος L’Occitane En Provence τους επόμενους μήνες θα διευρύνει το δίκτυο φυσικών καταστημάτων της στην Ελλάδα, με σκοπό ακόμα περισσότεροι καταναλωτές να έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τα προϊόντα της.