Με απολογισμό συλλογής 13,5 τόνους συνολικών ανακυκλώσιμων απορριμμάτων, η Coca-Cola ολοκλήρωσε την παρουσία της στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο, αναλαμβάνοντας δράση ώστε να δοθεί προοπτική μηδενικών απορριμμάτων, για πρώτη φορά, στον ιστορικό αγώνα δρόμου. Οι φετινές επιδόσεις συλλογής και επαναχρησιμοποίησης απορριμμάτων ξεπέρασαν κατά πολύ τις αντίστοιχες περσινές, αποδεικνύοντας ότι Ένας Μαραθώνιος Χωρίς Απορρίμματα είναι εφικτός.
Στο πλαίσιο της κοινωνικής πλατφόρμας της εταιρείας «Zero Waste Future» και ως επίσημος χορηγός του 37ου Αυθεντικού Μαραθωνίου, η Coca-Cola έστειλε ηχηρό μήνυμα για ένα μέλλον όπου τίποτα δεν πάει χαμένο. Σε συνεργασία με την περιβαλλοντική οργάνωση, Ινστιτούτο Ομάδα για τον Κόσμο, η οποία ειδικεύεται σε θέματα αθλητισμού και περιβάλλοντος, τον Δήμο Αθηναίων και την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης, η Coca-Cola τοποθέτησε περισσότερους από 500 μπλε, καφέ και ειδικούς κάδους για τα πλαστικά μπουκάλια, κατά μήκος της ιστορικής διαδρομής, όσο και στα σημεία «Zero Waste spots» στο Παναθηναϊκό Στάδιο. Το αποτέλεσμα; Όλοι μαζί καταφέραμε να συλλέξουμε 13,5 τόνους συνολικών ανακυκλώσιμων απορριμμάτων, συμπεριλαμβανομένων 9,2 τόνων πλαστικών μπουκαλιών. Με στόχο την προώθηση της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας, η εταιρεία φιλοξένησε ακόμη, στο περίπτερό της, 3D printed όργανα γυμναστικής από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό, αποδεικνύοντας έμπρακτα πως το πλαστικό μπορεί να έχει και δεύτερη ζωή. Παράλληλα, στους ειδικούς καφέ κάδους συλλέχθηκε 1,1 τόνος οργανικών απορριμμάτων, ποσότητα που θα επιστρέψει στην κοινωνία -μέσω των Δήμων- ως ωφέλιμη πρώτη ύλη (λίπασμα).
Η κυρία Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικών Υποθέσεων και Βιώσιμης Ανάπτυξης της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, μαζί με τον κ. Κώστα Παναγόπουλο, Πρόεδρο του ΣΕΓΑΣ.
Αναλυτικότερα, τις ημέρες του 37ου Αυθεντικού Μαραθωνίου, η Coca-Cola συνέβαλε ώστε να συλλεχθούν:
- 9,2 τόνοι πλαστικών μπουκαλιών
- 1,1 τόνος οργανικά απορρίμματα
- 3,2 λοιπά ανακυκλώσιμα υλικά
Επιπλέον, συλλέχθηκαν περισσότερα από 400 ζευγάρια αθλητικά παπούτσια και 700 κιλά αθλητικού ρουχισμού, με σκοπό να δοθούν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.
«Η φετινή διοργάνωση ήταν ξεχωριστή για την Coca-Cola, αφού είναι η πρώτη φορά που αναλάβαμε δράση με στόχο Έναν Μαραθώνιο Χωρίς Απορρίμματα. Στο πλαίσιο της πλατφόρμας κοινωνικής προσφοράς «Zero Waste Future», επεκτείναμε το πεδίο δράσης μας και στον ιστορικό αγώνα δρόμου και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που αυτή η πρωτοβουλία έτυχε τόσο θετικής αντιμετώπισης. Οι φετινές επιδόσεις συλλογής απορριμμάτων, με τους 13,5 τόνους συνολικών ανακυκλώσιμων απορριμμάτων και τους 9,2 τόνους πλαστικών μπουκαλιών που συλλέχθηκαν μας επιτρέπουν να αισιοδοξούμε για το μέλλον. Η επιμονή των δρομέων, οι προσπάθειες των εθελοντών, η συμβολή των διοργανωτών και το πάθος των φίλων του αθλητισμού μας κάνουν να προσπαθούμε για περισσότερα, να προσπαθούμε για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή την προσπάθεια, η οποία θα έχει συνέχεια», δήλωσε η Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικών Υποθέσεων και Βιώσιμης Ανάπτυξης της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα.
Το περίπτερο της Coca-Cola, έξω από το Παναθηναϊκό Στάδιο.
Παράλληλα, θέλοντας να υπερτονίσει το μήνυμα για Έναν Μαραθώνιο Χωρίς Απορρίμματα, η Coca-Cola ονοματοδότησε τον Αγώνα Δρόμου 5 Χιλιομέτρων σε ZERO WASTE FUTURE, στηρίζοντας τη συμμετοχή 20.000 δρομέων. Μέλη της Coca-Cola Running Team, δρομείς, εθελοντές αλλά και φίλοι του αθλητισμού είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν, πριν και μετά τον αγώνα, τα 3D printed όργανα γυμναστικής στο πρωτοποριακό περίπτερο της εταιρείας, προωθώντας την ανακύκλωση, την κυκλική οικονομία και ένα νέο τρόπο διαχείρισης των απορριμμάτων όπου τίποτα δεν πάει χαμένο.
Η έναρξη του Αγώνα Δρόμου 5 Χιλιομέτρων ZERO WASTE FUTURE.