Οι βραβευμένοι με Όσκαρ Ματ Ντέιμον και Κρίστιαν Μπέιλ πρωταγωνιστούν στο «Κόντρα σε Όλα», την αξιοσημείωτη πραγματική ιστορία του οραματιστή Αμερικανού σχεδιαστή αυτοκινήτων Κάρολ Σέλμπι (Ντέιμον) και του ατρόμητου Βρετανού επαγγελματία οδηγού Κεν Μάιλς (Μπέιλ), οι οποίοι έδωσαν μάχη ενάντια στις επιχειρηματικές παρεμβάσεις, τους νόμους της φυσικής καθώς και τους προσωπικούς τους δαίμονες να κατασκευάσουν ένα επαναστατικό αγωνιστικό αυτοκίνητο για την Φορντ και να αναλάβουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του Έντσο Φεράρι στον περίφημο αγώνα των 24 ωρών του Λε Μαν στη Γαλλία το 1966.
Το δίδυμο που επαναπροσδιόρισε τους αγώνες ταχύτητας
Είναι μία από τις πιο θρυλικές ιστορίες στην ιστορία των μηχανοκίνητων αθλημάτων. Ο Κάρολ Σέλμπι, σε στενή συνεργασία με τον δεινό δοκιμαστικό του οδηγό Κεν Μάιλς, αναπτύσσει ένα επαναστατικό αυτοκίνητο που στέκεται αντάξιο απέναντι στο στόλο οχημάτων που κατασκευάστηκε από τον Ιταλό θρύλο των αγώνων ταχύτητας Έντσο Φερράρι κατά τη διάρκεια του περίφημου αγώνα των 24 ωρών του Λε Μαν το 1966. Αυτή είναι η ιστορία μιας ομάδας ασυνήθιστων στοχαστών που ξεπερνούν τις ελάχιστες πιθανότητες να επιτύχουν εξαιρετικό αποτέλεσμα, μέσω της εφευρετικότητας, της αποφασιστικότητας και της βούλησης που διαθέτουν.
Ο σκηνοθέτης Τζέιμς Μάνγκολντ (Walk the Line, Το Τελευταίο Τρένο για τη Γιούμα, Επικίνδυνες Παρέες) ήταν ενθουσιασμένος με τις διπλές προκλήσεις που πρόσφερε το έργο: η ευκαιρία να στήσουν και να κινηματογραφήσουν συναρπαστικές αγωνιστικές σεκάνς που θα έβαζαν το κοινό μέσα στα αυτοκίνητα με αυτούς τους ατρόμητους οδηγούς και την ευκαιρία να βιώσουν την ταραχώδη φιλία μεταξύ Σέλμπι και Μάιλς. Και οι δύο είχαν ξεχωριστές προσωπικότητες. Ο Σέλμπι, σκληρός αλλά και εξαιρετικά συμπαθής. Ο Μάιλς, σκληροτράχηλος δίχως όρια αλλά και γεμάτος πάθος για καινοτομία, με σταθερή αγάπη για τους αγώνες.
Πολύ απλά, οι Σέλμπι και Μάιλς οδηγούσαν για να υπερέχουν γενικά, ακόμα κι αν σήμαινε να παίζουν τη ζωή τους κορώνα-γράμματα κάθε φορά που βρίσκονταν πίσω από το τιμόνι. «Κατανοούσαν ο ένας τον άλλο στο μέγιστο βαθμό», λέει ο Μάνγκολντ. «Όταν ο Σέλμπι βρίσκεται αντιμέτωπος με το γεγονός ότι δεν μπορεί πλέον να αγωνιστεί, αφήνει την καριέρα του ως οδηγός και γίνεται πωλητής αυτοκινήτων και σχεδιαστής και ο Κεν κατανοεί και συμπαραστέκεται στον Σέλμπι. Αλλά ο Κεν δεν μπορεί να παραμείνει ήρεμος ή να ελέγχει τον εαυτό του ταυτόχρονα σε θέματα της εταιρείας και σε θέματα δημοσιότητας. Λέει μόνο αυτό που σκέφτεται, οπότε ο Σέλμπι αναλαμβάνει το ρόλο του προστάτη ή εκπροσώπου του Κεν. Έχουν μια πολύ συμβιωτική σχέση. Μπορούμε να πούμε πως ο ένας γεμίζει το κενό του άλλου».
Δες το trailer