Τίποτα δεν ξεκίνησε τυχαία για τον John Pan. Μεγαλώνοντας σε ένα περιβάλλον όπου η μόδα και η ένδυση πρωταγωνιστούσαν λόγω της οικογενειακής επιχείρησης, έμαθε από νωρίς τα μυστικά του χώρου για να φτάσει σήμερα να λανσάρει μια εξ’ολοκλήρου δική του συλλογή ρούχων και γυαλιών ηλίου. Ταξιδεύοντας συχνά στις μεγαλουπόλεις της μόδας στο εξωτερικό, απέκτησε εικόνες, ερεθίσματα και την απαραίτητη τεχνογνωσία για να εξελίξει τη δουλειά του και να φέρει στην Ελλάδα ένα street style attitude αντίστοιχο με αυτό των fashionistas του εξωτερικού.

Ο John Pan, με τον αέρα ανανέωσης που πάντα τον διακατέχει αποφάσισε να κάνει το rebranding του και να βρεθεί σε νέα «ηλεκτρονικά» μονοπάτια όπως άλλωστε προστάζει η τάση της εποχής! Η δημιουργία του ολοκαίνουριου e-shop www.jpjohnpan.com  του  έδωσε  την  έμπνευση  για μια λαμπερή Χριστουγεννιάτικη καμπάνια με την υπογραφή του σκηνοθέτη Γιάννη Βολιώτη και μούσες τρεις γυναίκες που πρωταγωνιστούν στο χώρο της μόδας στην Ελλάδα, την Αλεξάνδρα Δράκου, την Έλενα Γαλίφα και την Εβίνα Τσακίρη.

«H μόδα είναι καθημερινή υπόθεση κάθε γυναίκας και γι΄αυτό επέλεξα το βιντεάκι να ενσωματωθεί στη ροή της πόλης», λέει ο νεαρός σχεδιαστής, που επιμένει ότι «ακόμα και σε σκοτεινές εποχές όπως αυτές που ζούμε, η αισθητική και η λάμψη είναι καθημερινό δικαίωμα κάθε γυναίκας».

Η καμπάνια έκανε το ντεμπούτο της στον ολοκαίνουργιο πολυχώρο του Θησείου «The Sowl» την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου μαζί με λαμπερούς καλεσμένους από το χώρο της μόδας και του θεάματος, οι οποίοι φεύγοντας παρέλαβαν το gift bag τους για να πάρουν έτσι μια ιδέα από το τι θα βρουν στο www.jpjohnpan.com !

Δες εδώ φωτογραφίες από το πάρτι:

Φωτογραφίες