Στις 19 Οκτωβρίου 2015,τo κτίριο του ξενοδοχείου Hilton Αθηνών φωταγωγείται σε ροζ χρώμα συμμετέχοντας στην Παγκόσμια Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies


Kάθε Οκτώβριο, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies πραγματοποιείται παγκοσμίως το πρόγραμμα Φωταγώγησης Σημαντικών Κτιρίων-Οροσήμων σε ροζ χρώμα με στόχο την ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης για την πρόληψη.
 

 

Από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν φωταγωγηθεί πάνω από 200 κτίρια-ορόσημα και μνημεία παγκοσμίου σημασίας σε 70 χώρες μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ.

 

Λίγα λόγια για την Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Σημείων-Οροσήμων από την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies

Η Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Παγκοσμίων Μνημείων –Σημείων Οροσήμων της Εκστρατείας Ενημέρωσης ξεκινά το 2000 από την Evelyn Lauder, με σκοπό να αφυπνίσει την προσοχή στη σημασία της υγείας του μαστού και της έγκαιρης διάγνωσης. Την πρώτη χρονιά, 26 κεντρικά σημεία σε 22 χώρες φωταγωγήθηκαν συμβολικά με ροζ χρώμα, συμπεριλαμβανομένων του Empire State Building (ΗΠΑ), της  Όπερας του Σύδνεϋ (Αυστραλία) και του Πύργου της Πίζας (Ιταλία).

Από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν φωταγωγηθεί πάνω από 200 κτίρια-ορόσημα και μνημεία παγκοσμίου σημασίας σε 70 χώρες μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ. Το 2010 η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού δημιουργεί για πρώτη φορά ένα παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες με τίτλο «Τα περισσότερα Κτίρια-Ορόσημα που φωταγωγούνται  για ένα σκοπό μέσα σε 24 ώρες».  Ιστορικά αξιοθέατα όπως το Angel de la Independencia (Μεξικό), το Peninsula Hotel (Χονγκ Κονγκ), το Ζάππειο (Ελλάδα), το Burj Al Arab (Ντουμπάι) και το Κέντρο Ροκφέλερ (ΗΠΑ), φωταγωγούνται συγχρόνως μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 24 ωρών.

Στην Ελλάδα έχουν φωταγωγηθεί μέχρι σήμερα το Ζάππειο Μέγαρο, η Αγορά του ΟΑΚΑ, o Λόφος του Λυκαβηττού, το Δημαρχείο της Αθήνας, ο πύργος του ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη, το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στο Σύνταγμα, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η πλατεία Αριστοτέλους, ο Λευκός Πύργος και η Καμάρα στη Θεσσαλονίκη, το Ενετικό Φρούριο ΚΟΥΛΕ στο Ηράκλειο, το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο και η Πλατεία Σπιανάδα στην Κέρκυρα, το Κτίριο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού City Link και η Στοά Σπυρομήλιου.

 

 

 

Το Hilton Αθηνών, ένα ξενοδοχείο-ορόσημο για την πόλη, στις 19 Οκτωβρίου θα αποτελέσει σύμβολο ελπίδας και θα μεταφέρει το σωτήριο μήνυμα της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στο κοινό της Αθήνας.

Ροζ μήνυμα πρόληψης και  έγκαιρης διάγνωσης

Το Hilton Αθηνών δεν είναι απλά ένα ξενοδοχείο, αλλά αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνικής, επιχειρηματικής, αλλά και πολιτιστικής ζωής της πόλης. Ήταν το πρώτο παράρτημα διεθνούς ξενοδοχειακής αλυσίδας που άνοιξε ποτέ στην Αθήνα, ένα πρωτοφανές σε μέγεθος και πολυτέλεια ξενοδοχείο, που σηματοδότησε μια νέα εποχή ευημερίας και ανάπτυξης για τον ελληνικό τουρισμό. Το Hilton Αθηνών ήταν ανάμεσα στα κτίρια που καθόρισαν την αρχιτεκτονική αισθητική της δεκαετίας του ’60 συνδυάζοντας την επιβλητική μεγαλοπρέπεια με την αρχαιοελληνική λιτή γραμμή και τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα με  έντονα ελληνικά στοιχεία, όπως τη χρήση του Πεντελικού μαρμάρου και τις μνημειώδεις ανάγλυφες συνθέσεις του ζωγράφου Γιάννη Μόραλη με την αρχαϊκή τους θεματολογία.

 

Το Hilton Αθηνών θα φωταγωγηθεί τη Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου και… θα παραμείνει ροζ για μία εβδομάδα με σκοπό να ενισχύσει τη μετάδοση του μηνύματος της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης.

 

#PinkHilton Διαγωνισμός

Φωτογράφισέ το και Διάδωσε και εσύ το μήνυμα της Πρόληψης και της Έγκαιρης Διάγνωσης του Καρκίνου του Μαστού. Ακολούθησε τις οδηγίες, ανέβασε την φωτογραφία σου στο Instagram με το hashtag ‪#‎PinkHilton‬ και μπορεί να είσαι μια ή ένας από τους τρεις τυχερούς που θα κερδίσουν δώρα απο το Hilton Athens και την Estee Lauder!

 

 

Πρόσθεσε στο post σου και το hashtag ‪#‎BCAstrenght‬ για κάθε post στο Instagram από 1η Οκτωβρίου του 2015 μέχρι και την Παγκόσμια Ημέρα Καρκίνου στις 4 Φεβρουαρίου του 2016, η Estée Lauder Companies θα κάνει δωρεά 25 δολαρίων που αντιστοιχεί σε μισή ώρα έρευνας για τον καρκίνο του μαστού μέσω του Breast Cancer Research Foundation, με στόχο την δωρεά πάνω από 500 ωρών έρευνας ($25,000) μέσω της υποστήριξης της παγκόσμιας διαδικτυακής κοινότητας. 

 Super δώρα!

• 1ο βραβείο: μία black ετήσια συνδρομή στο Hiltonia Spa που περιλαμβάνει χρήση γυμναστηρίου, εσωτερικής κι εξωτερικής πισίνας, σάουνας, χαμάμ και υδρομασάζ
• 2ο βραβείο: μία διανυκτέρευση σε junior σουίτα για δύο άτομα με πρωινό
• 3ο βραβείο: ένα δείπνο για δύο άτομα στο Galaxy Bar & Restaurant

Επιπλέον, όλοι οι νικητές θα λάβουν ένα πλήρες σετ με όλα τα απαραίτητα καλλυντικά από την Estee Lauder (καθαρισμός προσώπου, ορός, κρέμα ματιών, κρέμα ημέρας, κραγιόν, ρουζ, σκιές, μάσκαρα, άρωμα).

 

.

Φωτογραφίες