Είναι ορισμένοι άνθρωποι που γεννιούνται με ένα άστρο πάνω από το κεφάλι τους. Καθώς μεγαλώνουν άλλοι το μετατρέπουν σε διάττοντα κι άλλοι σε αστέρι με ουρά. Κοινώς το χτίζουν ακόμα περισσότερο. Σε αυτούς τους ανθρώπους ανήκει και η Ελένη Μενεγάκη, η οποία είναι η απόλυτη βασίλισσα της ελληνικής lifestyle-showbiz, το χαίρεται, το εκμεταλλεύεται και για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη, δίνει ψωμί έμμεσα και άμεσα σε καμιά 1000άρα άτομα τουλάχιστον. Τι εννοώ;

Ξεκινώντας από την παραδοχή ότι από το 2000 κι έπειτα η Ελένη Μενεγάκη είναι το πιο hot όνομα στην ελληνική επικράτεια, πιο δημοφιλές κι από τους πρωθυπουργούς της χώρας, μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι όλο το σύστημα του lifestyle και των εντύπων χτίστηκε πάνω της και παρασίτησε γύρω της. Δεν είναι τυχαίο ότι κάποτε μια φωτογραφία της άξιζε 3 σημερινούς βασικούς μισθούς. Ότι τα τελευταία 15 χρόνια όλα τα περιοδικά (OK, Hello, Yes, Εγώweekly κτλ.) έχουν σε εβδομαδιαία βάση ένα θέμα που αφορά την Ελένη Μενεγάκη, ακόμα κι αν αυτό είναι ότι μάζεψε τις ακαθαρσίες του σκύλου της από το πεζοδρόμιο.

Στη σημερινή εποχή σε έναν Ειρηνικό από blogs και ιστοσελίδες το όνομα Ελένη Μενεγάκη παίζει τουλάχιστον 4-5 φορές σε καθημερινή βάση. Τι φόρεσε, τι έδειξε, πέταξε στήθος, μπούτι, φάνηκε το εσώρουχό της, έκανε γυμναστική, έφαγε…Μέχρι και ότι φταρνίστηκε ή φύσηξε τη μύτη της. Και προφανώς αυτά δεν έγιναν θέματα γιατί οι άνθρωποι που τα γράφουν διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλο. Αυτό γίνεται γιατί κάθε τέτοιο θέμα θα φέρει στην χειρότερη 800-1.000 μοναδικούς αναγνώστες. Αυτό αν το αθροίσεις με τις συνολικές ειδήσεις και βάλεις μια αριθμητική πρόοδο ανέρχεται χοντρικά σε 6.500-7.000 αναγνώστες καθημερινά μόνο από την Ελένη. Κι αυτό είναι ένα νούμερο που φέρνει έσοδο στο μέσο.

Αυτές τις μέρες με την φημολογούμενη και σχεδόν βέβαιη εγκυμοσύνη της ζούμε την απόλυτη Μενεγακειάδα. Κάθε της κίνηση, κάθε της φράση μπορεί να μεταφραστεί με τον κατάλληλο τρόπο σε υπόνοια για την εγκυμοσύνη. Κάθε τέτοιο θέμα μαζεύει με το που αναρτηθεί και επικοινωνηθεί στα social media 70-80 άτομα σε νορμάλ κατάσταση. Αν έχει και μια πιο λογική βάση μπορεί μέχρι και 300 άτομα να το διαβάζουν σε πραγματικό χρόνο. Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι όταν έσκασε η είδηση για την εγκυμοσύνη της ο μέσος όρος αναγνωσιμότητας ενός άρθρου σε κάποια ιστοσελίδα έφτανε τους 5.000 αναγνώστες και τους ξεπερνούσε. Αν έχεις δηλαδή από ένα μόνο κείμενο τέτοια αναγνωσιμότητα αυτό σημαίνει ότι πιάνεις άνετα τους 40.000 μοναδικούς αναγνώστες.

Όλα τα παραπάνω είναι ο λόγος που η Ελένη "συντηρεί και ταΐζει" μια ολόκληρη κάστα δημοσιογράφων και συντακτών. Το ερώτημα όμως είναι γιατί το κοινό την γουστάρει τόσο που σχεδόν αναγκάζει τον ALPHA να της δίνει τρελές χιλιάδες ευρώ το χρόνο ενώ δεν κάνει τα τόσο τρελά νούμερα του παρελθόντος; Γιατί κάθε εταιρεία της προσφέρει απλόχερα προϊόντα για να τα διαφημίσει; Εξακολουθεί να είναι icon για κάθε 16χρονο κορίτσι ή μήπως οι 40άρες πλέον λειτουργούν  - καταναλωτικά σαν 16άρες; Γιατί σε κάθε της ανάρτηση στο Twitter που αφορά ένα προϊόν τρέχουν πάνω από 10.000 τηλεθεάτριες να κάνουν retweet για να πάρουν δώρο;

Η αλήθεια είναι ότι η Ελένη αντιλήφθηκε την λαιμαργία του κοινού για τη ζωή της και φρόντισε να το εκμεταλλευτεί. Άλλοτε δίνοντας του κόκαλα και άλλοτε ολόκληρες μπριζόλες, όπως πριν ένα μήνα που έβαλε με τις γνωστές ατάκες, σπόντες και μπηχτές και  το κοινό της στο παιχνίδι της δικαστικής διαμάχης με το Γιάννη Λάτσιο. Θέλετε οι ναζιαροπροκλητικές της εμφανίσεις στην εκπομπή που πουλούσαν το πλούσιο στήθος της και τις καμπύλες της; Θέλετε τα προσωπικά της; Όλα αυτά συνηγόρησαν ώστε το κοινό να της είναι πιστό και η τηλεόραση κάθε χρόνο να αναζητά τη Νέα Μενεγάκη. Βάσει όλων αυτών δεν θα ήταν παράλογο να ειπωθεί ότι η Ελένη Μενεγάκη είναι μια βιομηχανία πολλών εκατομμυρίων, ίσως και δισεκατομμυρίων…!