Τα TGI FRIDAYS™ επιστρέφουν δυναμικά με μια ανατρεπτική digital καμπάνια που αποτυπώνει την μοναδική εμπειρία Fridays™. Τα TGI FRIDAYS™ έχουν ταυτιστεί απόλυτα με την έννοια της απόλαυσης, της αυθεντικής αμερικανικής κουλτούρας και του”celebrating the moment”. Πρωταγωνιστές της, δύο από τα πιο λαμπερά και επιτυχημένα πρόσωπα της εποχής: η ηθοποιός Κλέλια Ανδριολάτου και ο Ολυμπιονίκης του άλματος επί κοντώ Εμμανουήλ Καραλής. 

Με motto «Στα Fridays™ το ζεις και με το παραπάνω», η καμπάνια αποτυπώνει την ένταση, τη χαρά και τη μοναδικότητα της εμπειρίας TGI FRIDAYS™ μέσα από τη φιλία και την αληθινή χημεία των δύο πρωταγωνιστών. Η Κλέλια Ανδριολάτου, βιώνει την εμπειρία FRIDAYS™ σαν μια σκηνή θεάτρου – με ένταση, φαντασία και συναίσθημα, ενώ ο Εμμανουήλ Καραλής, σε μια πιο αθλητική και αυθόρμητη προσέγγιση, την αφηγείται όπως θα μιλούσε μετά από έναν τελικό γεμάτο πάθος και αδρεναλίνη.

Το αποτέλεσμα; Ένα ταξίδι γεμάτο γεύσεις, αυθεντικότητα και ανεπιτήδευτη χαρά. Ένα απόλυτα ζωντανό και digital-first storytelling, όπου οι προσωπικότητες της Κλέλιας και του Manolo ενσαρκώνουν το That Fridays™ Feeling.

Το δημιουργικό concept της καμπάνιας, ανέλαβε η Socialab και την παραγωγή η Squeezy Productions, σε σκηνοθεσία του Βασίλη Μαντζώρου, σε συνεργασία με την ομάδα των TGI FRIDAYS™.

Η καμπάνια αναδεικνύει τη διαχρονική υπόσχεση του brand για αυθόρμητες στιγμές που αξίζει να τις ζεις στο έπακρο: κάθε επίσκεψη στα TGI FRIDAYS™ δεν είναι απλώς έξοδος, είναι εμπειρία – την ζεις και με το παραπάνω.