Η καμπάνια #BeYourOwnBOSS σηματοδότησε ένα σημείο καμπής για την BOSS και δημιούργησε παγκόσμια δυναμική μέσω ενός μηνύματος που ενθαρρύνει τα άτομα να ζουν μια αυτοπροσδιοριζόμενη ζωή, καθοδηγούμενη από την αυτοπεποίθηση, το στυλ και ένα όραμα προς το μέλλον. Για την επερχόμενη σεζόν, αυτό το δυναμικό μήνυμα εξετάζει πιο προσεκτικά πώς οι προσωπικές αποφάσεις μάς έχουν μεταμορφώσει σε αυτό που είμαστε σήμερα - υπενθυμίζοντας ότι η δύναμη να είστε το “BOSS” του εαυτού σας βρίσκεται μέσα σας. Η επιλογή είναι δική σας να αγκαλιάσετε αυτή τη δύναμη.
Η συλλογή Spring/Summer 2024 παρουσιάζει μια αναβαθμισμένη ποικιλία σε όλες τις κατηγορίες, συνδυάζοντας τη δύναμη της τεχνογνωσίας του brand στο tailoring με casual κομμάτια και αξεσουάρ. Ένα χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει στη νέα συλλογή είναι το μονόγραμμα Double B: ένα εντυπωσιακό έμβλημα που συμβολίζει το πνεύμα ενός “πραγματικού BOSS” - ενός ατόμου που έχει τη δύναμη να κάνει τολμηρές επιλογές στη ζωή. Η συνολική προσέγγιση είναι ένα στιλιστικό κάλεσμα για να ενώσει τους fans της BOSS μέσω αυτού του εμπνευστικού μηνύματος.
Το νέο μονόγραμμα, με το κομψά πλεγμένο σχέδιο, φέρει μαζί του μια πλούσια σημασία, ενώ παρουσιάζεται σε βασικά κομμάτια όλης της γκάμας προϊόντων, από ρούχα έως αξεσουάρ.
Σε συμφωνία με την 24/7 lifestyle γκαρνταρόμπα της BOSS, η συλλογή Double B προσφέρει βασικά ενδύματα, κυρίως με τη μορφή μονόχρωμων ή tone-on-tone συνόλων, όπως κοστούμια, jersey, μπουφάν bomber και πλεκτά. Κύρια κομμάτια Double B της ανδρικής συλλογής αποτελούν ένα σπορ σακίδιο πλάτης και μια κομψή, crossbody τσάντα. Στη γυναικεία συλλογή, το μονόγραμμα εμφανίζεται στην αγκράφα μιας δερμάτινης τσάντας ώμου με μεταλλικούς ιμάντες και μιας crossbody τσάντας. Επιπλέον, το Double B δίνει έμφαση σε casual κομμάτια, όπως ενός smart baseball cap που διατίθενται τόσο στην ανδρική όσο και στη γυναικεία συλλογή.
Μια πολυδιάστατη ψηφιακή καμπάνια σηματοδοτεί το ντεμπούτο του μονογράμματος Double B. Αρχικά, το μοτίβο θα αναδημιουργηθεί σε υπερμεγέθεις τρισδιάστατες εικόνες με τη χρήση υπερρεαλιστικής τεχνολογίας CGI σε εμβληματικά σκηνικά σε όλο τον κόσμο. Στη συνέχεια, η BOSS θα προσκαλέσει influencers και ambassadors να εκφράσουν την προσωπικότητά τους μέσα από την καμπάνια “Double B, Every Me”. Τα άτομα αυτά θα δημιουργήσουν διαφορετικούς χαρακτήρες του εαυτού τους, παρουσιάζοντας παράλληλα την αυθεντική, πολύπλευρη προσωπικότητά τους, αλληλοεπιδρώντας και φορώντας τα προϊόντα με το Double B. Η προσέγγιση αυτή δημιουργεί μια διασκεδαστική και ανάλαφρη ευκαιρία να μοιραστούμε ένα εμπνευστικό περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να προσκαλέσουμε το κοινό μας παγκοσμίως να συμμετάσχει στην καμπάνια.