Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 2WD

Το Suzuki Vitara είναι μαζί σου. Και ποιος να το πίστευε πριν από μερικά χρόνια ότι το σημείο κατατεθέν κάθε γενιάς Vitara, η μετάδοση 4x4, θα γινόταν προαιρετική επιλογή.

Στην 5η γενιά πλέον δεν είναι απλώς ένα αυτοκίνητο που μπορούν να το οδηγήσουν "και γυναίκες". Έπειτα από 30 χρόνια παρουσίας, αποδεικνύεται πως το Vitara εξελίχτηκε στο πλέον Compact SUV που σου προσφέρει την πολύτιμη εμπειρία του και την μετατρέπει σε stylish απόλαυση των καθημερινών σου μετακινήσεων εντός, εκτός και επί των πέριξ.

Αναζητώντας τον καλύτερο τρόπο να ακολουθεί το σύγχρονο τρόπο που κινούμαστε εμείς, αλλάζει κι αυτό. Πέρσι ανανεώθηκε σε αισθητικό αλλά και σε μηχανικό επίπεδο.

Νέα επένδυση στα καθίσματα και τις πόρτες, αναβαθμιση υλικών στο ταμπλό, νέος πίνακας οργάνων, οθόνη 4,2 ιντσών στη βασική έκδοση, ή 7 ιντσών στην αμέσως ανώτερη η οποία παρέχει όλες τις δυνατότητες σύνδεσης. Νέα μάσκα, νέος προφυλακτήρας, νέα πίσω φώτα τεχνολογίας LED, δύο νέα χρώματα: Solar Yellow Pearl Metallic και Ice Grayish Blue Metallic – όλα σου φωνάζουν ότι είναι διαφορετικό.

 

 

Τώρα έχεις τη δυνατότητα να οδηγείς τον 3κύλινδρο 1.0 BoosterJet με απόδοση 112 ίππων στις 5.500 rpm και 170 Nm ροπής στις 2.000 rpm. Όμως εκτός από τον κινητήρα άλλαξε όλη η φιλοσοφία του μοντέλου. Υϊοθετώντας τα trends που θέλουν αυτοκίνητo-πολυεργαλείo, με ολοκληρωμένο χαρακτήρα και με πολλαπλά ταλέντα, το Vitara άφησε πίσω του τον off-road χαρακτήρα με τις εντυπωσιακές δυνατότητες και πέρασε στη πιο σύγχρονη φάση της ζωής του.

Το Vitara 1.0 BoosterJet Με Μια Ματιά

 Με μήκος 4,1 m και πλάτος 1,7 m χωράει στα στενά της πόλης με μεγαλύτερη ευκολία από ένα οικογενειακό, αξιοποιώντας όμως καλύτερα τους χώρους.

Τέσσερα άτομα κάνουν πάρτι στο εσωτερικό του, αφού τα 2,5 m μεταξονίου και η διαρρύθμιση αρκούν για άνετη καμπίνα.

Ο χώρος αποσκευών με όγκο 375 λίτρα είναι πλήρως ικανοποιητικός αναλογικά με τις εξωτερικές του διαστάσεις. Μάλιστα, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων η χωρητικότητα σχεδόν τριπλασιάζεται στα 1.120 λίτρα.

 

O "μικρός" 3κύλινδρος κινητήρας δε προδίδει ποτέ την αρχιτεκτονική του από πλευράς κραδασμών και ομαλής λειτουργίας. Μεταξύ ανεφοδιασμών, η μέση τιμή κατανάλωσης εντός + εκτός πόλης δεν ξεπερνάει τα 6,8 λίτρα/100 χλμ., ενώ με οδήγηση αποκλειστικά στην πόλη βρίσκεται οριακά πάνω από τα 7 λίτρα/100 χλμ.

Ποιος είναι ο λόγος που το χρειάζεσαι οπωσδήποτε;

Είναι ο ίδιος που χρειάζεσαι μια tote bag και όχι ένα βραδινό clutch. Θέλεις ένα αυτοκίνητο passe partout για κάθε μέρα και όχι μόνο για τα σαββατοκύριακα. Γνωρίζεις τις επιδόσεις του εκτός δρόμου αλλά δεν ελκύεσαι μόνο από τη δυναμική πλευρά του. Τώρα, το νέο Suzuki Vitara είναι πιο χρήσιμο στα χέρια σου από ποτέ: είναι εύχρηστο, άνετο, διαθέτει χώρο και διαστάσεις που σου χαρίζουν ευελιξία στην οδήγηση. 

Επίσης, σε θέματα ασφάλειας, το Vitara δεν κάνει παραχωρήσεις. Ήδη από το 2015 έχει αποσπάσει 5 αστέρια στις δοκιμές του EuroNCAP, ενώ, πέρα από τους στάνταρντ επτά αερόσακους, διαθέτει και σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος DSBS, με κάμερα και αισθητήρα λέιζερ, το οποίο έδειξε ότι λειτουργεί αποτελεσματικότερα, όντας λιγότερο ευαίσθητο σε σχέση με το RBS που φορούν άλλα μοντέλα της Suzuki.

Τι Διαπιστώσαμε και Τι Πρέπει να Λάβεις Υπόψη

Σε ό,τι αφορά τη συμπεριφορά στο δρόμο, η ανανέωση διατήρησε όλα τα καλά στοιχεία της προηγούμενης γενιάς. Στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες το δίνει συγκροτημένη αίσθηση, όσο όμως ο ρυθμός αυξάνεται αρχίζουν να γίνονται αντιληπτές οι μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησης.

Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μεγαλύτερες. Η μέτρια αίσθηση στο τιμόνι είναι εύκολα αντιληπτή αν κι δεν προκαλεί προβληματισμό αφού είναι ελαφρύ και ξεκούραστο στην καθημερινότητα. Αναμφισβήτητα, παρέχει καλή πληροφόρηση σε σχεδόν όλες τις συνθήκες

Οι ίπποι μπορεί να είναι λιγότεροι, αλλά αυτό δεν θα το νιώσεις, αφού τα αποθέματα ροπής είναι το μόνο που χρειάζεσαι. Το τούρμπο του Vitara εργάζεται σχεδόν από το ρελαντί επιτρέποντας στον 3κύλινδρο κινητήρα να ανεβάζει χωρίς δισταγμούς ή κραδασμούς.

Η άνεση που προσφέρει το είναι υψηλού επιπέδου, με την ανάρτηση να είναι ρυθμισμένη με τέτοιο τρόπο που καταπίνει τις κακοτεχνίες (αλλά παράλληλα επιτρέπει κλίσεις αμαξώματος).

Θετικά σε αίσθηση και απόδοση είναι και τα φρένα.