Πρόσφατη έρευνα αποκαλύπτει ότι οι νεότερες γενιές αγοραστών αυτοκινήτων, ναι εσύ Millennial ή Generation Z, στρέφουν τα βλέμματά τους σε αυτοκίνητα sedan, δηλαδή με πορτ μπαγκάζ.

Σύμφωνα με έρευνα που ανέθεσε η Nissan για τους Αμερικανούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, η επιθυμία για sedan παραμένει ισχυρή. Μεταξύ των συνολικά ερωτηθέντων που δεν κατέχουν σήμερα ένα sedan, το 78% σκέφτεται να αγοράσει ένα, ενώ  οι νεότεροι έδειξαν μια ακόμη προτίμηση στην συγκεκριμένη κατηγορία.

Αυτός είναι ο λόγος που κατασκευαστές όπως η Nissan παρουσιάζουν το ένα μετά το άλλο, μοντέλα με πορτ μπαγκάζ. Για παράδειγμα, το ολοκαίνουργιο Versa, το οποίο δίνει έμφαση εκτός από δυναμικό σχεδιασμό, εσωτερικά και εξωτερικά, σε τεχνολογικές καινοτομίες που γενικά δεν συναντώνται στην κατηγορία subcompact. Πέρυσι, λάνσαρε την έκτη γενιά Altima, ακόμα ένα σπορ σεντάν, όπου πλέον προσφέρει την τεχνολογία υποστήριξης οδηγού ProPILOT Assist της Nissan. Στο ίδιο μήκος κύματος, το ανανεωμένο Maxima, με πρόσθετα  χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης, σε συνδυασμό με ένα ολόφρεσκο στυλ.

"Βλέπουμε μια μεγάλη ευκαιρία στην κατηγορία sedan, γι 'αυτό συνεχίζουμε να λανσάρουμε ολοκαίνουργια και ανανεωμένα προϊόντα", δήλωσε ο Rob Warren, Διευθυντής Μάρκετινγκ στη Nissan North America. "Τα sedans εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά δημοφιλή και καθώς οι ανταγωνιστές μας βγαίνουν από την κατηγορία, δημιουργούνται  ακόμα περισσότερες προοπτικές.”

Τι αναζητάς σ' ένα sedan;

• Το ίδιο το sedan: το 78% των Αμερικανών οδηγών που δεν διαθέτουν sedan θα εξετάσει το ενδεχόμενο να αγοράσει ένα τώρα ή στο μέλλον.

• Νεανικότητα:  το 86% των ερωτηθέντων μεταξύ 18 και 34 ετών (Generation Z και νεότεροι millennials) που δεν κατέχουν sedan,  θα σκέφτονταν να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και για το 81% των παλαιότερων millennials και την Generation  X (ηλικίας 35 - 50).

Ικανοποίηση: Οι ιδιοκτήτες sedan είναι εξίσου ικανοποιημένοι με τα αυτοκίνητά τους (89%) με τους ιδιοκτήτες άλλων κατηγοριών (88%).

Λειτουργικότητα: τα SUV απλώς απουσιάζουν όταν η λειτουργικότητα μπαίνει ως προτεραιότητα. Το 95% των ιδιοκτητών sedan, ανέδειξε τη λειτουργικότητα των τεσσάρων θυρών  ως το νούμερο 1 χαρακτηριστικό που λατρεύουν στο αυτοκίνητό τους, έναντι 94% για τους μη ιδιοκτήτες sedan.

"Αυτό που ακούμε από νεότερους αγοραστές είναι ότι εκτιμούν τα χαρακτηριστικά, την ευελιξία, την οικονομία καυσίμου και την αξία στα sedans μας", δήλωσε ο Warren. "Καθώς τα sedans γίνονται πιο συναρπαστικά σε εμφάνιση και οδηγική απόλαυση, οι νεότεροι αγοραστές  θα τα θέτουν στην κορυφή της λίστας προτίμησής τους.”